کشف کالای قاچاق میلیاردی در میاندوآب

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از کشف چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق خارجی در دو عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حسن شیخ‌نژاد فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت:ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب در دو عملیات مختلف موفق شدند تا محموله‌های کالای قاچاق را در محور‌های مواصلاتی این شهرستان کشف و ضبط کنند.

وی افزود: در این عملیات‌ها، ماموران انتظامی شهرستان موفق به کشف ۱۰۰ هزار نخ سیگار خارجی و ۳۳۵ دستگاه انواع گوشی موبایل در محور‌های مواصلاتی شده‌اند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه این کالا‌ها از شهر‌های مرزی بارگیری و قصد انتقال به شهر‌های عمقی را داشتند، گفت: مجموع ارزش ریالی کالا‌های کشف شده چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه سه نفر متهم دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

شیخ‌نژاد با تاکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی بر اقتصاد کشور است، اظهار کرد: مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت‌های این فرماندهی بوده و است.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: شهروندان هرگونه قاچاق کالا و کالای غیرمجاز را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و در این راستا نیز مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی است.

انتهای پیام/م

محموله‌های کالای قاچاق میلیاردی در میاندوآب کشف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.