فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولتمردان واکنش جدی‌تری نسبت به اقدام اخیر آمریکایی‌ها نشان دهند

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: امیدواریم دولتمردان واکنش جدی‌تری نسبت به اقدام آمریکایی‌ها انجام دهند.

فروزندهلطف‌الله فروزنده سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان، اظهار کرد: مقام معظم  رهبری تاکنون بارها فرموده‌اند که آمریکا قابل اعتماد نیست و تحریم‌های جدید نیز این بُعد رفتار آنان را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا رژیمی استکباری است و به کمتر از نابودی جمهوری اسلامی قانع نمی‌شود، گفت: اگر آمریکا از برجام خارج شود و به  اروپایی‌ها فشار بیاورد، بعید است، آنان برجام را ادامه دهند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: همه نشانه‌ها حاکی از به بُن بست رسیدن برجام بوده و ضروری است در این زمینه از  حقوق بین المللی‌مان دفاع  کنیم.

فروزنده تصریح کرد: امیدواریم دولتمردان واکنش جدی‌تری نسبت به اقدام آمریکایی‌ها انجام دهند و خوش بین نباشند چرا که آمریکا از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به ایران چشم‌پوشی نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه رسوا کردن آمریکا در جامعه بین‌المللی بزرگترین دستاورد برای ماست، گفت: اگر بر توانمندی‌های داخلی تکیه و واردات را کنترل کنیم و در مقابل  قاچاق کالا بایستیم، در صورت بر هم خوردن برجام، ما با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها از آغاز انقلاب اسلامی هر کاری که توانسته‌اند علیه کشورمان انجام داده‌اند و مسئولانمان دست از خوش بینی به آمریکا بردارند.

 گفتنی است که اخیرا وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه 7 فرد و 2 شرکت ایرانی وضع کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۲۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
جسارت وشجاعت وشهامت لازم از برخی دولتیان در برابر استکبار دیده نمیشه.....تا دربرابر کدخدا مقاومت کنند
آخرین اخبار