با حضور آیت‌الله اعرافی؛

کارت شناسایی هوشمند طلاب غیرایرانی رونمایی شد

کارت شناسایی هوشمند طلاب غیرایرانی، با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و رئیس پلیس امنیت و اطلاعات ناجا رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم رونمایی از کارت شناسایی هوشمند طلاب غیر ایرانی، با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و رئیس پلیس امنیت و اطلاعات ناجا ظهر امروز در مرکز امور طلاب و خانواده‌های المصطفی برگزار شد.

در این مراسم، آیت‌الله علیرضا اعرافی ضمن تبریک روز مباهله و نزول آیه ولایت اظهار داشت: روح آیه ولایت در رابطه با خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ ایمانی است و تنها این آیه به اطعام مسکین اشاره ندارد بلکه خدمت‌رسانی در همه عرصه‌ها را شامل می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اخلاص، هزینه به‌جا و ایثار را سه محول اصلی خدمت‌رسانی در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: مسیری که جامعه المصطفی در حال طی کردن است به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی بیان کرد: طلاب غیر ایرانی از اقصی نقاط جهان برای یادگیری علوم و معارف دینی باوجود تمامی سختی‌ها و مشکلات به ایران می‌آیند و این مسئله خود از ارزش فراوانی برخوردار است.

همچنین در این مراسم، سردار رضائیان رئیس پلیس امنیت و اطلاعات ناجا اظهار داشت: کنترل مبادی ورودی و خروجی کشور توسط ناجا به‌خوبی انجام می‌گیرد اما در زمینه کنترل حضور اتباع غیر ایرانی با مشکلاتی مواجه بودیم که برای رفع آن اختصاص کدی فراگیر به هر فرد غیرایرانی در کشور مصوب شد.

انتهای پیام/پ

کارت شناسایی هوشمند طلاب غیرایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.