مدیرکل امور روستایی استان گلستان:

طرح تحول اقتصادی در ۱۱۹ روستای استان گلستان اجرا می‌شود‌

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: دولت به دنبال این است که در ۵ هزار روستای کشور تحول اقتصادی ایجاد کند و سهم استان گلستان از این تعداد روستا ۱۱۹ روستا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛علی نصیبی عصر امروز در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گلستان اظهار داشت: این طرح تحول خوبی در روستاهای استان گلستان ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته نیز آستان قدس چنین طرحی در دستور کار داشت و نیاز است نقاط مشترک استفاده شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان یادآور شد: دولت به دنبال این است که در 5 هزار روستای کشور تحول اقتصادی ایجاد کند و سهم استان گلستان از این تعداد روستا 119 روستا است.

نصیبی به نقش مدیران جوامع محلی در اجرای طرح پیشرفت و آبادانی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه دهیاران واسطه و رابط بین مردم و دولت هستند باید به جایگاه دهیاران توجه شود.

وی افزود: مسائل فرهنگی روستا، ایجاد اشتغال و توسعه تولیدات روستا را مورد توجه قرار دادیم و با ارائه تسهیلات از روستائیان حمایت می کنیم.

قائم مقام صداوسیمای استان گلستان هم در این جلسه اظهار داشت: در برخی از روستاها مانند بخش مراوه تپه با مشکل آبرسانی روبه‌رو هستیم.

وی تصریح کرد: باید انتظارات رسانه‌ای در اجرای طرح و پروژه‌ها مشخص شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

عابدی، معاون برنامه و بودجه استانداری گلستان هم در این جلسه گفت: به دنبال این باشیم که منابع اندک بخش‌های روستایی را با هم‌افزایی افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در سخنان مقام معظم رهبری نیز این مهم تاکید شده که نقش مردم در توسعه دیده شود و باید بتوانیم مردم را در اجرای پروژه‌ها مشارکت دهیم.

معاون سازمان برنامه و بودجه گلستان تاکید کرد: امید داریم با توجه به منابعی که در استان گلستان داریم بتوانیم بخشی از انتظارات مردم را برای اجرای پروژه‌های زیرساختی فراهم کنیم.

انتهای پیام/پ

 

اجرایی شدن  طرح تحول اقتصادی در بیش یکصد  روستای استان گلستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.