طی یک ماه گذشته؛

دستگیری 35 متهم و کشف 66 کیلوگرم موادمخدر در شوش

فرماندار شوش از کشف 66 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه در این شهرستان طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی، فرماندار شوش در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: این مواد مخدر در وسایل نقلیه جاسازی شده بودند که با هوشیاری پلیس کشف شده و 35 نفر خرده و عمده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی همچنین با اشاره به اجرای 15 مورد طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان تصریح کرد: در این رابطه 3 کانون اصلی عرضه مواد مخدر با حکم قضایی پلمپ گردید.

نجاتی بر ادامه طرح شناسایی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در این شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: این طرح باید توسط نیروی انتظامی با جدیت پیگیری شود.

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش با اشاره به نزدیکی فصل بازگشایی مدارس بر لزوم انجام آموزش های لازم به دانش آموزان و اولیاء و مربیان تاکید کرد.

فرماندار اندیمشک اذعان داشت: باید از ظرفیت های مردمی و خانواده ها در زمینه پیشگیری از مواد مخدر استفاده کرد، ضمن اینکه خانواده ها باید نسبت به این موضوع با حساسیت بیش تری عمل نمایند.

رضا نجاتی بر جمع آوری مراکز عرضه قلیان در پارک ها و مناطق سطح شهر تاکید و اظهار کرد: شهرداری ها و مرکز بهداشت با همکاری نیروی انتظامی در این خصوص اقدام لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/گ

کشف ده ها کیلوگرم انواع موادمخدر در شوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.