تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س):

دفاع مخصوص خداوند بر مؤمنین و کسانی اختصاص دارد که به خداوند ایمان و یقین داشته باشند

آیت الله سعیدی گفت:خدا برخی اوقات با حفظ جان بنده خود از وی دفاع می‌کند و گاهی هم با شهادت بنده مؤمن خود از او دفاع می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)،شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه یادواره شهدای مشق عشق که در بوستان شهدای آذر برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه حج گفت: خداوند در صحنه‌های مختلف زندگی از مؤمنان دفاع می‌کند.

امام‌جمعه قم افزود:با اشاره به اهمیت کار شهدای مدافع حرم ،حفظ ارزش‌های اسلامی نظیر حجاب و عفاف مرهون مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدای مدافع حرم است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با نقل خاطره‌ای از استاندار قم ادامه داد: اگر خدا بخواهد امری اتفاق بیفتد آن کار صورت می‌گیرد و چنانچه خداوند متعال اراده‌ای بر انجام یک کار نداشته باشد هیچ فردی قادر به انجام آن کار نخواهد بود.

وی تصریح کرد: با اشاره به انواع دفاع خداوند متعال از بندگان مؤمن خود ،دفاع‌های خداوند از بندگان مؤمن خود متفاوت است و خدا برخی اوقات با حفظ جان بنده خود از وی دفاع می‌کند و گاهی هم با شهادت بنده مؤمن خود از او دفاع می‌کند.

سعیدی تأکید کرد: خاطرات شهدا از اتفاقات شگفت‌انگیزی روایت می‌کند که اگر ما هم همین راه و روش را ادامه بدهیم به همان جایگاه و مقام شهدا نائل خواهیم شد.

امام‌جمعه قم عنوان کرد: بعد از رحلت امام راحل مردم پای ولایت‌فقیه ماندند و عامل تمام موفقیت‌های امروز ایران نیز همین حمایت و پشتیبانی از خط ولی‌فقیه است.

در پایان اختتامیه یادواره شهدای مشق عشق با حضور آیت‌الله سعیدی، استاندار و شهردار قم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم قم تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

حفظ ارزش‌های اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدای مدافع حرم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.