مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهرخبرداد:

اهدای جهیزیه به 100 زوج جوان ایرانشهری

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر گفت: به 100زوج جوان زیر پوشش این نهاد جهیزیه به ارزش 2 میلیارد ریال اهدا شد.

اهدای جهیزیه به 100 زوج جوان ایرانشهری به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمدعلی تراقویی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر اظهار داشت: اعطای جهیزیه به نوعروسان، هدیه به پسران مددجوی در شرف ازدواج، فراهم کردن شرایط برای ازدواج آسان، تحکیم و تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی در بین جوانان مددجو از مهمترین برنامه های کمیته امداد در ترویج سنت حسنه ازدواج است.

وی افزود: 20 میلیون ریال به هر یک از این زوج های جوان ایرانشهری اهدا شد.

وی ارائه خدمات مشاوره ای، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی قبل و بعد از ازدواج، مهارت های ارتباطی و تربیت فرزند، به منظور ازدواج آگاهانه و کاهش آمار طلاق و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین زوج های جوان زیر پوشش این نهاد را از جمله برنامه های کمیته امداد در ترویج فرهنگ ازدواج عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد ایرانشهر به اهمیت ازدواج از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت: برای رفع مشکلات و موانع ازدواج بر سر راه جوانان و ایجاد شرایط تشکیل یک زندگی مشترک، مشارکت همگان را می طلبد که امیدواریم افراد خیر و نیکوکار کمیته امداد را در این زمینه یاری کنند.

گفتنی است؛ 14 هزار نفر در شهرستان ایرانشهر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد 2 هزار و 20 نفر زنان سرپرست خانوار را شامل می شوند.

انتهای پیام/ع

جهیزیه به 100 زوج جوان ایرانشهری اهدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار