رئیس سازمان میراث فرهنگی در جمع خبرنگاران:

برای ارتقای برندسازی در حوزه صنایع دستی برنامه‌ داریم

علی‌اصغر مونسان گفت: باید برنامه‌ریزی برای تجاری‌سازی و برندسازی در حوزه صنایع دستی را در دستور کار قرار دهیم.

برای ارتقای برندسازی در حوزه صنایع دستی برنامه‌ داریمبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان نمایشگاه ملی صنایع دستی و در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری موفق بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، به فروش چند میلیاردی این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: صنایع دستی ما به اندازه‌ای پتانسیل دارد که بتواند موفقیت‌های بیشتری به دست بیاورد.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد که در دولت دوازدهم، مسیر تجاری سازی صنایع دستی را به خوبی طی کنیم. برای رسیدن به این هدف باید توجه خاصی به مارکتینگ و بازاریابی داشته باشیم. این امر نیازمند تمرکز بیشتر روی ارتقای بسته‌بندی بوده و برندسازی و طراحی نوین در این میان نقش بسزایی دارند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: حتماً برنامه‌ای را برای ارتقای بسته‌بندی، برندسازی و طراحی‌های نوین تنظیم می‌کنیم. مهمترین دغدغه ما جلوگیری از فروش فله‌ای آثار هنری و قرار دادن آنها در مسیر برندسازی است.

وی خاطرنشان کرد: ما با این کار می‌توانیم راهی را در بازار برای صنایع دستی باز کنیم و قیمت‌گذاری صحیح و مناسبی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

 

تاکید بر ارتقای بعد تجاری صنایع دستی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار