احداث شهربازی در ورودی جدید دریاچه شورابیل اردبیل

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل از احداث شهربازی در مجاورت منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز محبی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل افزود: سه هکتار زمین در جنب ورودی جدید دریاچه شورابیل اختصاص یافته که به منظور احداث شهربازی در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: به منظور احداث این مجموعه چند سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده‌اند و احداث آن برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل با تأکید به ضرورت احداث شهربازی در اردبیل، افزود: در وضعیت فعلی تنها مجموعه شهربازی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل دایر است.

محبی تأکید کرد: علاوه بر این در چند پارک از جمله ولایت، کودک و آرتا نیز تجهیزات شهربازی دایر شده و در برخی پارک‌ها نیز یک یا دو دستگاه دایر است.

وی افزود: علاوه بر مجموعه دوم شهربازی شورابیل ایجاد امکانات بازی در چند پارک از جمله رضوان، فردوس و گیلانلار باغی در دست بررسی است.

وی به نظارت مستمر بر عملکرد شهرهای بازی موجود اشاره و تأکید کرد: در اعطای مجوز و تمدید فعالیت تجهیزات شهربازی تمامی مفاد قانونی، استانداردها و اهلیت مجری بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اختصاص 3 هکتار زمین برای احداث شهربازی در شورابیل اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.