رئیس اداره منابع طبیعی آران و بیدگل:

انهدام باند قاچاق چوب تاغ در آران و بیدگل/۳ نفر دستگیر شدند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل گفت: باند قاچاق چوب تاغ و سه قاچاقچی حرفه‌ای چوب درختان تاغ منهدم و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شفیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی آران و بیدگل در دو عملیات جداگانه و تعقیب و گریزی چند ساعته موفق به دستگیری سه متخلف حرفه‌ای چوب‌های تاغ در منطقه شمال سفید شهر آران و بیدگل شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل با بیان اینکه این دو عملیات در دو شب متوالی انجام شد، افزود: قاچاقچیان چوب به کمک سه دستگاه خودرو در سه نقطه این منطقه در حال قطع درختان و بارگیری بودند که با اقدام به موقع مأموران یگان حفاظت و نیروی انتظامی سه قاچاقچی دستگیر و دو خودروی پراید و پیکان سواری توقیف و تحویل مراجع قضایی شدند‌.

وی با بیان اینکه در این تعقیب و گریزها خودروی نیسان  موفق به فرار  شد، خاطرنشان کرد:خودروی نیسان شناسایی شده و برای ردیابی و دستگیری با نیروی انتظامی هماهنگ شده است.

شفیعی با بیان اینکه در این عملیات‌ها 600 کیلوگرم چوب تاغ ضبط شد که حاصل قطع حدود 80 درخت تاغ است، تصریح کرد: قاچاق چوب و زغال از عوامل تخریب جنگل‌های دست کاشت توسط افراد سودجو است

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل با بیان اینکه سودجویان اقدام به قطع درختان برای ذغال‌گیری می‌کنند، بیان کرد: شهرستان آران و بیدگل با 120 هزار هکتار جنگل دست کاشت رتبه نخست کشور را در زمینه مقابله با پدیده بیابان‌زایی دارد.

انتهای پیام/ب

دستگیری سه قاچاقچی چوب تاغ در آران و بیدگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.