دعوت مدیرعامل فدراسیون بازی‌های رایانه‌ای ورزشی آسیا از وزیر ارتباطات برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کره‌جنوبی

دبیرکل و مدیرعامل فدراسیون بازی‌های رایانه‌ای ورزشی آسیا ضمن تبریک انتصاب آذری جهرمی به وزارت ارتباطات، از وی برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کره جنوبی دعوت کرد.

دعوت دبیرکل فدراسیون بازی های رایانه ای ورزشی آسیا از وزیر ارتباطات برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کره جنوبی به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لقمان شاوارانی دبیرکل و هشام الطاهر مدیرعامل فدراسیون بازی‌های رایانه ای ورزشی آسیا، ضمن تبریک انتصاب محمد جواد آذری جهرمی به سمت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از وی جهت شرکت در نشست و نمایشگاه بین‌المللی در بوسان کره جنوبی دعوت کردند.

جناب آقای مهندس آذری جهرمی

ابتدا می خواهم انتصاب شما به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض کنم.

AESF (فدراسیون بازی های رایانه ای ورزشی آسیا) بخشی از IESF (فدراسیون بین المللی بازی های رایانه ای ورزشی) است که در بخش آسیا فعالیت می کند. ایران یکی از کشورهای با پتانسیل بسیار بالا در حوزه بازیهای رایانه ای در منطقه است و این فدراسیون پیشرو همه قوانین و وقایع اداری، مسابقات بین المللی اعضاء کشورهای مختلف است.

همچنین می خواهم از این فرصت استفاده کنم و از حضرتعالی برای حضور در نمایشگاه و جلسه دیدار بین المللی که در حین نمایشگاه بوسان کره جنوبی برگزار می شود، دعوت کنم. قطعاً فرصت بسیار خوبی برای بازشدن درهای بازار ایران برای بازیکنان بین المللی است که در این رویداد حضور دارند.

لقمان شاوارانی -دبیرکل فدراسیون بازی های رایانه ای ورزشی آسیا

هشام الطاهر- مدیرعامل فدراسیون بازی های رایانه ای ورزشی آسیا

 منبع : وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار