هیئت در هرمزگان کجا برویم؟

در ماه محرم تکایا، مساجد ، حسینیه ها و بقاع متبرکه هرمزگان میزبان عزاداران حسینی است ، برای شرکت در عزاداری می توانید به هیئت های اقوام مختلف در شهرستان های استان مراجعه کنید.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،هرشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا مراسم عزاداری و سینه زنی امام حسین (ع) در تمام بقاع متبرکه و صحن امامزاده های استان برگزار می شود.

در بندرعباس مراسم عزاداری در حسینیه و صحن امامزاده سید مظفر(ع) واقع در بلوار امام خمینی(ره) و حسینیه ثارالله جنب دادگاه برگزار می شود.

همچنین در دهه محرم می توانید به گلزار شهداء بندرعباس ، منبر گپ در مرکز شهر و منبرپانهو دربلوار ساحلی رفته و از سخنرانی و مداحی بهره مند شوید.

در دهه محرم صحن امامزاده سیدمحمد(ع) از نوادگان امام موسی بن جعفر(ع) در ورودی شهر حاجی آباد میزبان عزاداران حسینی است.

مسجد جامع رودان نرسیده به گلزار شهداء ، و صحن امامزاده سیدسلطان محمد (ع) معروف به پیر چوگان یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان رودان و زیارت شاه قطب الدین حیدر در مرکز شهر رودان از مهمترین مراکز برگزاری دهه محرم در این شهرستان است.

مراسم عزاداری دهه محرم در شهرستان بندرلنگه هرشب در حسینیه ابوالفضل (ع) در محله هدایتی ،حسینیه امام جعفرصادق(ع) در محله رودباری ، حسینیه ابوالفضل (ع) روبروی فرمانداری و حسینیه غضنفری دربازار برگزار می شود.

در بندر خمیر می توانید به مسجد امام علی(ع) واقع در بلوار امام خمینی (ع) یا حسینیه محله لشتقان این شهرستان بروید.

انتهای پیام/

برنامه هیئت های هرمزگان در ایام محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.