در کاشان ساخته می شود

بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) ویژه کودکان سرطانی در کاشان ساخته می‌شود

بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) در کاشان با مساحت هزار متر مربع ویژه کودکان سرطانی از برکات ماندگار برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی به همت خیر سلامت سید محمد امامت در حال ساخت است.

دبیر همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در دارالمومنین کاشان، امروز در حاشیه برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: سید محمد امامت، خیر سلامت علاوه بر اهدای زمین این بیمارستان هزینه ساخت آن را نیز به مبلغ  20 میلیارد ريال تامین کرده‌است.

علی هاشم‌زاده، با اشاره ساخت این بیمارستان در خيابان بابا افضل كوچه ميدان كهنه کاشان افزود: بیمارستان با 50 درصد پیشرفت فیزیکی از مرحله سفت کاری بیرون آمده است و در مرحله اجرای تاسیسات است.

وی، با تاکید بر اینکه این خیر کاشانی هزینه بقیه ساخت و همچنین تجهیز آن را نیز تقبل کرده است تصریح‌کرد: بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) تا پایان ساخت نياز به 100 ميليارد ريال هزینه دارد.

به‌گفته‌وی،بيمارستان خير ساز حضرت علي اصغر(ع) در کاشان که مجوز احداث آن توسط دکتر هاشمی وزیر بهداشت صادرشده است به توصیه وی هيأت امنايي اداره خواهد شد.

هاشم‌زاده افزود: این بيمارستان داراي بخش هاي پاراكلينيك، آزمايشگاه، درمانگاه و بخش شيمي درماني است.

وی افزود: آقای سید محمد امامت خیر سلامت با مشاهده برگزاری همایش جهانی شیرخوارگانی حسینی در کاشان قصد داشت در برای این همایش کاری انجام دهد که پیشنهاد ماندگار و عام المنعه ساخت بیمارستان ویژه کودکان را پذیرفت.

به‌گفته‌وی، تمام درآمد بیمارستان خرج هزینه های جاری آن خواهد شد.

همایش جهانی شیرخوارگان حسینی همزمان با 4500 نقطه از سراسر ایران کشور و 41 کشور جهان امروز 31 شهریور در نخستین جمعه از محرم الحرام با شرکت 15 هزار کودک زیر دو سال در چند نقطه از  کاشان برگزار‌شد که مسجد صادقیه کاشان و آستان مقدس امامزاده هادی(ع) در فین به‌عنوان بزرگترین محل تجمع این همایش در این شهرستان بود.

نذرنامه خوانی توسط مادر حاج مهدی طهماسبی شهید مدافع حرم، مداحی و روضه خوانی حاج قاسم وهاب، قرائت زیارت عاشورا، مراسم قرعه کشی و اهدای پلاک طلا به 6 نفر از کودکان و شعرخوانی از جمله برنامه های همایش در مسجد صادقیه کاشان بود.

اجرای طرح سنجش سلامت رایگان برای مادران و کودکان و اجرای طرح قدمگاه کودک طرحی است که اثر پای کودکان شرکت کننده در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی به عنوان اولین قدم در زندگی با مواریث حسینی ثبت و ضبط می‌شود از جمله برنامه‌های جنبی همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در مسجد صادقیه کاشان بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.