طی اخطاری در صحن:

محجوب: هیئت رئیسه و مسئولان به نحوه برخورد با کارگران اراکی رسیدگی کنند

رئیس فراکسیون کارگری مجلس خواستار رسیدگی مسئولا به نحوه برخورد با کارگران معترض شرکت‌های آذرآب و هپکو شد.

محجوب: هیئت رئیسه و مسئولان به نحوه برخورد با کارگران اراکی رسیدگی کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در صحن علنی امروز (یکشنبه 2 مهر) در اخطاری گفت: براساس قانون اساسی و قانون کار، کارگران اجازه اعتراض در محیط کاری‌شان را دارند که باید به مطالبات آنها پاسخ داده شود، لذا نحوه برخورد با کارگران معترض دو شرکت آذرآب و هپکو درست نیست. مطالبه این کارگران پرداخت حقوق معوقاتشان است.

محجوب با بیان اینکه آیا کارگران حق بیان آزادانه اعتراض و مطالباتشان را ندارند، گفت: این آزادی در قانون کار برای اعتراض کارگران تصریح شده است، لذا درخواست من از هیات رئیسه و مسئولان، رسیدگی به این موضوع و احترام به حقوق کارگران است نباید با اهانت و توهین با کارگر برخورد شود هیچ کسی حق ایجاد مزاحمت برای کارگران معترض را ندارد.

علی مطهری در ادامه و در پاسخ به اخطار وی گفت: حق اعتراض در قانون اساسی نه تنها برای کارگران که برای همه مردم منوط به عدم مخالفت با احکام اسلامی و مسلحانه نبودن محفوظ است و نباید از این اعتراض جلوگیری شود، قطعا مسئولان تذکر شما را شنیده و عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار