۹ مهرماه روز مقاومت مردم حمیدیه

فرماندار حمیدیه گفت: روز ۹ مهر روز مقاومت مردم حمیدیه به همراه نیرو‌های سپاه، ارتش و رزمندگان اسلام از اهواز موفق شدند، اولین شکست ارتش بعثی عراق را رقم بزنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سورای پور، فرماندار حمیدیه بیان داشت: همانطوری که سوم خرداد به نام مردم خرمشهر، 5مهر سالروز شکست حصر آبادان به نام مردم آبادان و 4خرداد روز مقاومت مردم دزفول ثبت شده است، اتظار می رود، 9مهر نیز به نام مردم حمیدیه ثبت شود.

وی اشاره ای به پیگیری‌هایی که از طریق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خصوص ثبت ملی 9 مهر شهرستان حمیدیه کرد و گفت: بنیاد حفظ آثار و شخص استاندار به صورت جدی در این قضیه ورود کنند.

سواری پور توضیح داد: به منظور ثبت ملی مهر شهرستان حمیدیه مدارک و مستنداتی را آماده کردیم، و تحویل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس داده شد.

وی افزود: بخشی از این مستندات مربوط به نیروهای مردمی منطقه شبیشه بو، که به گفته سردار علیپور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با دستخط سردار صفوی نامه رزمندگی حضور در عملیات 9 مهر را دریافت کردند، که از جمله آنها یک خانم بود، که حضور این خانم یک سند بسیار قوی در مورد این قضیه است.

فرماندار حمیدیه در پایان با اشاره به نامه نگاری‌های صورت گرفته در خصوص ثبت ملی کردن عملیات 9مهر به نام مردم شهرستان حمیدیه درخواست کرد: شخص استاندار و مدیر بنیاد حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس کمک کنند، تا این روز ثبت ملی شود.

انتهای پیام/م

نگاهی به حماسه مردم حمیدیه در 9 مهر ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.