ضرب و شتم دانش آموز بافقی/ ضارب تحويل مراجع قضايی شد

دانش آموز بافقی مورد ضرب و شتم یک فرد عقب مانده ذهنی درمدرسه شهید حسن دهستانی قرار گرفت.

به گزارش علی اکبر نقش باف پدر دانش آموز بافقی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: فرزندم محمد هادی نقش باف 10ساله کلاس پنجم در مدرسه شهید حسن دهستانی تحصیل می کند.

نقش باف افزود: نیم روز یکشنبه دوم مهر به من اطلاع دادند شخصی به نام ،منصوری حدود 30ساله ، با ورود به مدرسه شهید دهستانی به دانش آموزانی که در صف آبخوری بودند حمله می کند.

وی گفت: به گفته شاهدان فرزندم نفر آخر صف آبخوری در انتظار رسیدن نوبت بوده که این شخص از پشت بر روی سرش نفت می ریزد و پس از حلق آویز با دانش آموز محمد هادی را کتک می زند و اورا به دیوار می کوبد.

پدر دانش آموز افزود: فرزندم از ناحیه سر و بینی آسیب دیده و دچار شکستگی شده است و خونریزی بینی او قطع نمی شود.

نقش باف گفت: پس از ضرب وشتم ، یکی از مسئولان مدرسه حسینی از داخل دفتر این اتفاق را می بیند و به داخل حیاط مدرسه می آید و فرزندم را به داخل دفتر می برند و متاسفانه با موتور به بیمارستان می رسانند.

وی بیان داشت : با مراجعه به پاسگاه برای شکایت به وی اعلام شده چون فرد ضارب معلول ذهنی است نمی توان شکایت کرد و لی از پدر وی و مدرسه شکایت کرده است.

پدر دانش آموز همچنین گفت : در حال حاضر فرزندم در بیمارستان مرتاض یزد بستری و روانه اتاق عمل شده است.
وی رسیدگی به این موضوع و توجه و نظارت بیشتر مسئولان را در این زمینه خواستار شد.

سرهنگ محمد کمالی فرمانده نیروی انتظامی بافق گفت: حادثه رخ داده شده ازسوی فردی که دچار اختلال روانی بوده و با تماس مسئولان آموزشگاه، پلیس در اسرع وقت وارد عملیات شده و فرد خاطی دستگیر و به طبع به مراجع قضایی تحویل و خسارت از طرفین والدین اخذ و فرد جهت نگهداری به مراکز مورد نظر فرستاده خواهد شد.

دانش آموز بافقی دیروز دوم مهر مورد ضرب و شتم یک فرد عقب مانده ذهنی درمدرسه شهید حسن دهستانی قرارگرفت.

انتهای پیام/ی

ضارب دانش آموز بافق دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار