میرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان» جمع بندی شده است/هیئت رئیسه درباره قرائت یا تمدید آن تصمیم می‌گیرد

سخنگوی کمیسیون آموزش از جمع‌بندی و تقدیم گزارش بررسی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان به هیئت رئیسه خبر داد.

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح نشست امروز صبح (دوشنبه، 3 مهر ماه) کمیته بررسی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این نشست با حضور معاونان وزیر آموزش و پرورش، تعدادی از مسئولان صندوق ذخیره و کارشناسان بررسی‌کننده این پرونده برگزار شد .

وی با بیان اینکه مدت زمان سه ماهه تمدید شده برای بررسی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان به پایان رسیده است، اظهار کرد: بررسی تمامی شرکت‌‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان در این 9 ماه میسر نبود.

میرزاده همچنین تاکید کرد: بعد از گذشت 20 سال از زمان تشکیل صندوق ذخیره فرهنگیان امکان بررسی کل فعالیت‌های آن در این مدت زمان کوتاه میسر نبود.

نماینده مردم گرمی با اشاره به اینکه اکنون باید جمع‌بندی جلسات کمیته و کمیسیون آموزش و تحقیقات را در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار دهیم تا تصمیم‌گیری شود، افزود: هیئت رئیسه باید تصمیم بگیرد که آیا این گزارش آماده قرائت در صحن علنی است یا آنکه سه ماه دیگر به کمیته بررسی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان زمان بیشتر برای بررسی داده شود.

وی اذعان کرد: این  گزارش تقریبا محرمانه است و ابعاد فوق‌العاده وسیعی دارد که نمی‌توان اکنون درباره آن اظهارنظر کرد اما گزارش کمیته به طور کامل در صحن قرائت خواهد شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
مبارکه حالا بخاطر کشور و انقلاب پرونده رو ببندیم خوب نیست ابرو ریزی بشه
آخرین اخبار