آخرین وضعیت دانش آموزان مصدوم واژگونی اتوبوس

آخرین وضعیت دانش آموزان مصدوم هرمزگانی در حادثه واژگونی اتوبوس در داراب اعلام شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،حسین داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : 30 نفر از 34 مصدوم این حادثه ترخیص شدند و 4 نفر دیگر همچنان در بیمارستان هستند .

وی افزود : دانش آموز زینب شعبانی در بیمارستان نمازی شیراز بستری است که برای انجام فیزیوتراپی به بیمارستان چمران منتقل می شود .

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : محدثه شب راد دانش آموزی که از ناحیه دست و پا قطع عضو شده است تا 4 روز دیگر دربیمارستان نمازی شیراز بستری است و محدثه ذاکری نیز ترخصی است ولی به دلیل اصرار والدینش هم اکنون در بخش داخلی این بیمارستان بستری است .

داودی افزود : آرزو دیدار یکی از سرپرستان دانش آموزان امروز برای انجام عمل جراحی پلاستیک به اتاق عمل منتقل می شود .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز گفت : برای 19 دانش آموز مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس کلاس درس در منزلشان تشکیل می شود.

احمد مهرانی افزود: تشکیل این کلاسها تا زمانی که دانش آموزان بتوانند در کلاس مدرسه حاضر شوند، ادامه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت : 10 دانش آموز مجروح این حادثه که شرایط جسمی بهتری داشتند اکنون در مدرسه در حال تحصیل هستند.

واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی دهم شهریور ماه در مسیر شیراز ، جان باختن هفت دانش آموز و یک سرپرست را در پی داشت. 34 دانش آموز نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام/ف

اعلام وضعیت دانش آموزان مصدوم واژگونی اتوبوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.