مراسم معارفه سرپرست فدراسیون چوگان برگزار شد؛

اسبقیان: چوگان ظرفیت و پشتوانه خوبی برای شکوفایی بیشتر دارد

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها ظرفیت‌های موجود در کشور را برای پیشرفت چوگان خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که فدراسیون چوگان در آینده به فدراسیون موفقتری تبدیل شود.

اسبقیان: چوگان ظرفیت و پشتوانه خوبی برای شکوفایی بیشتر داردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد شروین اسبقیان در مراسم معارفه حمیرا اسدی سرپرست فدراسیون چوگان که صبح امروز در محل این فدراسیون برگزار شد، با تقدیر از زحمات گلنار وکیل گیلانی رییس سابق فدراسیون اظهار داشت: چوگان برای ما یک ورزش ملی و فرهنگی محسوب می‌شود و رییس سابق فدراسیون هم به منظور توسعه این رشته زحمت کشید که قابل تقدیر است.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها از حمیرا اسدی به عنوان یکی از مدیران خوب و توانمند ورزشی نام برد که در پست‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی داشته است و قطعا در این فدراسیون نیز می‌تواند منشا خدمات و توسعه چوگان باشد.

اسبقیان از چوگان به عنوان ورزشی یاد کرد که مقام معظم رهبری برای توسعه و ترویج آن توصیه و تاکیدات مهمی داشته اند از طرفی رییس جمهور نیز به ترویج ورزش‌های بومی توجه دارد و خوشبختانه این رشته مورد حمایت وزیر ورزش و جوانان نیز هست بنابراین ظرفیت رشد و پیشرفت برای چوگان وجود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد:آنچه مسلم است چوگان با مدیریت اسدی که از مدیران پرتلاش و موفق ورزشی هستند قطعا می‌تواند به شکوفایی خوبی برسد و قطعا به فدراسیون موفق تری تبدیل خواهد شد.

محمد شروین اسبقیان توجه دولت تدبیر و امید به توانمندی جوانان و بانوان در امور مدیریتی را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت:در عرصه ورزش هم توجه به توانمندی جوانان و بانوان بیش از گذشته وجود دارد و در حال حاضر هم بعد از تغییرات در فدراسیون چوگان که به دلیل تصمیمات مدیریتی صورت گرفت، بانوی توانمند دیگری در حوزه مدیریت ورزش جایگزین شد که قطعا می‌تواند موفقیت‌های خوبی را برای این رشته رقم بزند.

در این مراسم رامین طباطبایی مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز دقایقی پیرامون رشته چوگان صحبت کرد.
وی از زحمات ایلخانی زاده که برای توسعه و پیشرفت چوگان در دهه‌های اخیر اقدامات خوب و اثربخشی انجام داده است به نیکی یاد کرد.
طباطبایی از زحمات وکیل گیلانی در راستای ترویج چوگان نیز قدردانی کرد.

حمیرا اسدی سرپرست فدراسیون چوگان با ابراز تشکر از اعتماد وزیر ورزش و جوانان، از چوگان به عنوان رشته اصیل ایرانی نام برد و اظهار داشت: قطعا پیشکسوتان این رشته با توجه به دغدغه‌هایی که داشتند زحمات زیادی را متحمل شدند که چوگان جایگاه فعلی را بدست آورده است.

سرپرست فدراسیون چوگان گفت: بازخورد چوگان در جامعه مثبت بوده و مردم به این رشته اصیل ایرانی توجه دارند.

حمیرا اسدی تصریح کرد: ایلخانی زاده با علاقمندی خاصی برای توسعه این رشته سرمایه گذاری کرده است و این مرد و دیگر پیشکسوتان به دلیل علاقه شخصی و دغدغه‌هایی که داشتند شرایط خوبی را فراهم کرده اند که امیدوارم با توجه به ظرفیت خوب این رشته شرایط بهتری به منظور پیشرفت‌های بهتر هم بوجود آید.

وی تاکید کرد: جامعه فعال در چوگان و مخاطبان این رشته از سطح اجتماعی بالایی برخوردارند که این مهم می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای پیشرفت‌های بعدی باشد.

حمیرا اسدی با حکم وزیر ورزش و جوانان به سمت سرپرست فدراسیون چوگان منصوب شده است.

گفتنی است که چندی پیش گلنار وکیل گیلانی رئیس سابق فدراسیون چوگان توسط وزیر ورزش و جوانان از سمتش عزل شده بود.

انتهای پیام/

 

رئیس فدراسیون چوگان انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار