گرامیداشت حماسه جسر نادری در اندیمشک

مراسم سالروز حماسه پل کرخه (جسر نادری) در 6 مهر ۵۹ امروز با حضور مردم اندیمشک، خانواده های شهدا، مسئولین استان و این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند، رییس کمیسیون انرژی در مجلس و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت جسر نادری بیان داشت: باید بدانیم حماسه مردم اندیمشک در 6 مهر ۱۳۵۹ زمینه ساز فتح نبل و الزهرا بود و امروز به برکات این حماسه مردمی رزمندگان مدافع حرم، دشمن تکفیری را شکست دادند و به برکت همین حماسه ایران اسلامی در اوج عزت و افتخار است.

وی تصریح کرد: حماسه پل کرخه(جسر نادری) سند حماسه مردم اندیمشک در دفاع از ایران و مرزهای معنوی انقلاب اسلامی است.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در این مراسم اذعان داشت: مردم اندیمشک در حماسه جسر نادری، 4 آذر، جمعه سیاه و تمامی بمباران ها و هر آنچه که در 8 سال دفاع مقدس بر سرشان آمد، مقاوم و سربلند خون و جان دادند اما ذره ای خاک از وطنشان ندادند.

سردار مختاری فر، جانشین قرارگاه جنوب غرب اظهار کرد: صدام و رژیم بعث آمده بود تا با تصرف اندیمشک به عنوان گلوگاه خوزستان به نابودی و تجزیه ی این استان دست بزند، اما دلاوران اندیمشکی با دست خالی در برابر تانک های عراقی مقاومت کرده و وجبی از خاک اندیمشک و خوزستان و ایران را به آن ها ندادند.

در پایان این مراسم رزمایشی نمادین در منطقه انجام شد و یاد شهدا و دلاوری های رزمندگان این حماسه گرامی داشته شد.

انتهای پیام/گ

آیین گرامیداشت حماسه جسر نادری در اندیمشک برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.