سمنان پنجم آبان ماه میزبان مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سعید کرکه‌آبادی رئیس هیأت جودوی استان سمنان گفت: کلاس ارتقای داوری درجه سه و دو و بازآموزی داوری برای سایر داوران در سمنان برگزار شد.


وی افزود: مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر استان سمنان نیز شهریورماه در سمنان برگزار شد.


کرکه آبادی با اشاره به برگزاری کلاس بازآموزی کاتا در ششم مهرماه تصریح کرد: نگاهی ویژه به برنامه‌های آموزشی برای ارتقای اطلاعات داوران و مربیان استان داریم.


رئیس هیأت جودوی استان سمنان با اعلام خبر اعزام تیم جودوی استان سمنان به مسابقات نوجوانان کشور در بخش پسران اظهارداشت: این رقابت‌ها از ۱۱ مهرماه به مدت چهار روز به میزبانی تهران برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اعزام تیم استان سمنان به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در بخش دختران گفت: این مسابقات در بخش دختران از ۱۵ مهرماه ‌به مدت سه شب برگزار می‌شود.


رئیس هیأت جودوی استان سمنان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی جوانان پسر استان سمنان ۲۸ مهرماه برگزار می‌شود، افزود: این رقابت‌ها به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.


کرکه‌آبادی با تأکید بر اینکه اعزام تیم منتخب استان سمنان به مسابقات قهرمانی جوانان کشور را در دستور کار داریم، اظهارداشت: این رقابت‌ها، ۱۲ آبان ماه به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه سمنان پنجم آبان ماه میزبان مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور است، تصریح کرد: استعدادهای درخشانی در این رشته داریم.


رئیس هیأت جودوی استان سمنان با بیان اینکه برگزاری کلاس بازآموزی کاتا و آزمون ارتقای کمربند دان یک تا سه در فهرست برنامه‌های آموزشی ماست، گفت: دامغان میزبان برگزاری این کلاس‌هاست.


انتهای پیام/م


مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور پنجم آبان در سمنان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.