راه اندازی ۶ خانه سلامت برای ارائه خدمات رایگان

۶ خانه سلامت برای ارئه خدمات رایگان در شیراز راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیّد علیرضا دیهیمی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به راه اندازی ۶ خانه سلامت در شیراز اظهار کرد: این خانه‌های سلامت شامل خانه سلامت در فرهنگسراهای قرآن و عترت واقع در سه راه آستانه، سلامت در معالی آباد، شهید مطهری در شهرک شهید مطهری، جوان در بیست متری امام خمینی (ره)، نیایش در شهرک قصر قمشه و محمودیه در بلوار شهید چمران است.

وی تصریح کرد: خانه‌های سلامت به منظور ارتقای سلامت شهروندان راه‌اندازی شده است و ۳۰ مشاور خانواده در این مراکز از اساتید مجرب در رشته‌های مختلف به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه خانه‌های سلامت، فرهنگ سلامتی را در جامعه ترویج می‌دهد، اضافه کرد: در خانه‌های سلامت علاوه بر مشاوره سلامت به مردم و راهنمایی آن‌ها به مراکز درمانی براساس مقطع بیماری که در آن قرار دارند، تست‌های غربالگری اولیه نیز انجام می‌شود.

دیهیمی ادامه داد: خدمات خانه‌های سلامت در خانه‌های محله که در محلات کمتر برخوردار و آسیب پذیر شیراز وجود دارد به صورت ویژه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به حضور اتوبوس سلامت در محله‌های مختلف شیراز گفت: توسط مشاوران مستقر در این اتوبوس‌ها، پیشگیری‌ها و راهنمایی‌های سلامت و مشاوره خانواده به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ن

راه اندازی خانه سلامت برای خدمات رایگان در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار