تامین بخشی از نیازهای حوزه بهداشت و درمان با کمک خیرین سلامت

بخشدار بندرامام خمینی(ره) تامین بخشی از نیازهای حوزه بهداشت و درمان را با کمک خیرین سلامت امکانپذیر دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،جلسه مجمع خیرین سلامت بیمارستان راه زینب (س) با حضور دکتر شنبدی، معاون درمان شبکه بهداشت و درمان ماهشهر، دکتر توکلی، رئیس بیمارستان راه زینب(س)، صادقیان، مشاور امور بانوان فرمانداری، مهندس قنبری، بخشدار بندرامام خمینی(ره) و جمعی از اعضای شورای شهر و برخی از مسئولین ادارات تابعه این شهر ستان با دستور کار برگزاری انتخابات این مجمع در محل سالن اجتماعات بخشداری بندرامام خمینی (ره) برگزار شد.

در این جلسه مهندس قنبری، بخشدار بندرامام خمینی(ره) به اهمیت تشکیل مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و اذعان داشت: تأمین سلامت در هر جامعه از اولویت شاخص های زندگی محسوب می شود، به نحوی که خداوند متعال سلامت به همراه امنیت را زمینه رشد بشر قرار داده است. از این رو ضرورت سرمایه گذاری در این خصوص دارای اهمیت ویژه ای است و با توجه به گستردگی حوزه سلامت، نقش خیرین در این عرصه محسوس است و ما نیز مشتاق همراهی خیرین در عرصه سلامت هستیم.

وی در خصوص تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان از جمله دستگاه اتونالایزر، سرکانتر و ماشین بیهوشی اعلام همکاری نمود و از خیرین حاضر در جلسه خواست جهت رفع نیازها نهایت همکاری و مساعدت را مبذول دارند.

در ادامه دکتر شنبدی، معاون درمان شبکه بهداشت و درمان ماهشهر ضمن اشاره به بهره برداری هرچه سریع تر اورژانس بیمارستان با تأکید بر اهمیت تشکیل مجمع خیرین در بیمارستان راه زینب (س)، تصریح کرد: خیرین سلامت با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و مدیریت اعتبارات می‌توانند بخشی از نیازهای حوزه بهداشت و درمان را تأمین کنند.

لازم به ذکر است در پایان انتخابات مجمع خیرین سلامت بیمارستان راه زینب (س) نیز برگزار گردید و عبدالحسین دورقی، حبیب اله چراغی، مهدی فلاحی، عبداله نیکزاد، علیرضا مقیمیان به عنوان اعضای اصلی و علی صیف آبادی، ابراهیم نوروزی به عنوان اعضای علی البدل، همچنین آذر محمدی به عنوان بازرس مجمع و سکرانی به عنوان بازرس علی البدل مجمع انتخاب شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار