مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس خبر داد؛

تودیع و معارفه شهرداران آباده و صغاد

در مراسم تودیع و معارفه شهرداران آباده و صغاد از خدمات شهرداران سابق قدردانی شد.

تودیع و معارفه شهرداران آباده و صغاد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عنایت الله رحیمی مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس در مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق شهر‌های آباده و صغاد در شمال استان فارس با اشاره به اینکه اعتماد عمومی یکی از سرمایه‌های اصلی مدیریت به ویژه در شهر‌ها گفت: در شهرداری هیچ مسئله پنهانی وجود ندارد و برای جلوگیری از فساد باید تمام تصمیمات در اتاق شیشه گرفته شود و مردم در جریان تمام امور قرار گیرند.

وی با بیان اینکه درآمد بدست آمده از جرایمی از جمله اضافه ساخت و بنا، درآمد محسوب نمی‌شود و جزء هزینه است، افزود: درامد شهری نباید به جرایم و درامد حاصل از کمیسیون ماده ۱۰۰ و تفکیک زمین پایبند باشد، زیرا شهرداران باید با شناخت نقاط مناسب سرمایه گذاری و درامد‌های پایدار تلاش کنند.

رحیمی خودمحوری، خود رایی و خود خواهی را از آسیب پیش روی شورا‌ها دانست و بیان کرد: ترجیح منافع شخص بر شهر از اصلی‌ترین آسیب‌ها در شورا بوده و در این خصوص شورا‌ها باید منافع شهروندان را بر منافع شخصی و سیاسی خود ترجیح دهند.


گفتنی است، در این مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق آباده از خدمات محمد هادی هاشمی پور شهردار سابق تقدیر و غلامعباس زراع به عنوان شهردار جدید آباده معرفی شد.

همچنین علیرضا اسدی به عنوان شهردار جدید صغاد معرفی و از خدمات علی پولادین شهردار سابق این شهر تجلیل شد.
انتهای پیام/ت

تصمیمات باید در اتاق شیشه ای گرفته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار