در راستای عدم استفاده از ماهواره صورت گرفت

راه اندازی شبکه های دیجیتال در دهستان سنگان خاش

بخشدار مرکزی خاش گفت: سامانه دیجیتال دریافت شبکه های صدا و سیما در دهستان بزرگ سنگان راه اندازی شد.

راه اندازی شبکه های دیجیتال در دهستان سنگان خاش به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش اظهار کرد: با عنایت به اینکه بسیاری از ساکنین دهستان سنگان بخش مرکزی خاش از تماشای برنامه های تولیدی و غیره شبکه های سراسری و استانی صدا و سیما به صورت کامل برخوردار نبودند در این راستا با پیگیری شورای مرکزی دهستان سنگان و حمایت همه جانبه معاونت فنی صدا و سیما در هفته گذشته فرستنده دیجیتال راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم با رفع مشکلات و کمبودها در ابعاد مختلف و با حمایت مسئولین، دهستان سنگان را با توجه به پتانسیل های موجود در این دهستان به مردم عزیز ایران از طریق صدا و سیما و همایش ها معرفی می کنیم.

شجاعی گفت: مردم دهستان سنگان در حال حاضر می توانند از طریق گیرنده های دیجیتال خود 20 شبکه تلویزیونی و 26 شبکه رادیویی را دریافت کنند.

وی افزود: نوسان و قطعی شبکه ها که همواره از مشکلات مردم این دهستان بود با بهره برداری از این طرح رفع شد.

بخشدار مرکزی خاش اذعان کرد: در سیستم دیجیتال، علاوه بر کیفیت برتر صدا و تصویر نسبت به سیستم آنالوگ، امکان دریافت تعداد شبکه های رادیویی و تلویزیونی بیشتر نیز وجود دارد.

شجاعی با اشاره به جشنوار انار سنگان، اظهار کرد: با برگزاری این جشنواره توانستیم ضمن معرفی دهستان سنگان به همه مردم ایران، انار و محصولات تولیدی انار را نیز به سایر نقاط کشور معرفی و برنامه ریزی جهت صادرات این محصولات به سایر استان ها نیز انجام شود.

انتهای پیام/ع

راه اندازی شبکه دیجیتال در خاش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار