معاون شهردار همدان:

اعتبارات امسال حوزه خدمات شهری شهرداری همدان ۲۴میلیارد تومان است

 معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: اعتبارات امسال حوزه خدمات شهری شهرداری همدان ۲۴میلیارد تومان است.

اعتبارات امسال حوزه خدمات شهری شهرداری همدان ۲۴میلیارد تومان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  مجید درویشی معاون خدمات شهری شهرداری همدان  با بیان اینکه یکی از پرحاشیه‌ترین وظایف ذاتی شهرداری‌ها جمع‌آوری زباله است، گفت: این مهم همواره به دلیل وجود مشکلات فرهنگی موجود در سطح جامعه با چالش‌هایی مواجه بوده است.

مجید درویشی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های خوبی که در مجموعه شهرداری همدان اتفاق افتاده از حیث وضعیت رفت و روب و پاکیزگی، همدان در حال حاضر وضعیت مناسبی دارد.

وی بیان کرد: 800 نفر نیرو در خدمات شهری شهرداری همدان فعالیت دارند و کل اعتبارات این حوزه 24 میلیارد تومان در سال است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه 20 میلیارد تومان از کل اعتبارات حوزه خدمات شهری شهرداری به پیمانکاران برای نظافت اختصاص می‌یابد، افزود: 4 میلیارد تومان از این اعتبار هزینه ماشین‌آلات از سازمان موتوری می شود که 42 ماشین برای پرس زباله و... است.

درویشی با تأکید بر اینکه پیمانکاران در مناطق شهرداری حدود چهار سال است که ثابت هستند، تصریح کرد: البته تعدادی از پیمانکاران به دلیل طلب سنگین مانده‌اند، می‌دانند اگر از شهرداری منفک شوند به حق و حقوق خود نمی رسند.

وی با بیان اینکه هزینه هر نفر نیرو در حوزه خدمات شهری ماهانه حدود 2 میلیون تومان است، ادامه داد: مجموع هزینه برای 800 نفر در ماه یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان است که در 13 ماه 20 میلیارد و 70 میلیون تومان می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با تقدیر از سامان پسماند شهرداری برای عملکرد خوب این سازمان، تأکید کرد:  راه‌اندازی سایت سازمان پسماند شهرداری همدان افتخاری برای شهرداری همدان است؛ اقدامات از تملک زمین تا احداث ساختمان سایت با هزینه سازمان رقم خورده و یک ماه پیش افتتاح شد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: در حال حاضر سایت سازمان پسماند افتخاری برای شهرداری همدان است که از تملک زمین تا احداث ساختمان، همه با درآمد سازمان رقم خورده است.

وی با بیان اینکه آموزش شهروندی در خصوص جمع‌آوری زباله و تفکیک از مبدأ باید کار تخصصی انجام شود، عنوان کرد: چنانچه آموزش شهروندی در حوزه سازمان انجام شود در کاهش و تفکیک زباله از مبدأ موفق خواهیم بود و این خود موجب کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/ص.ف

اعتبارات حوزه خدمات شهری شهرداری همدان ۲۴میلیارد تومان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.