سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دشمنان می‌خواهند با تخریب دستگاه قضا برنامه‌های خود را به راحتی پیش ببرند

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: دشمنان درصد این هستند که با تخریب قوه قضائیه، برنامه‌های خود را به راحتی پیش ببرند.

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هجمه‌ها و شایعه پراکنی‌ها علیه قوه قضائیه و مسئولان آن، اظهار کرد: این موضوع در امتداد پروژه حاکمیت دوگانه دشمنان است که در آن مسئولان نظام را به انتصابی و انتخابی تقسیم می‌کنند و دنبال آن هستند که برنامه براندازی را مرحله بندی کنند.

وی ادامه داد: دشمنان  بعد از این همه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات عملی متوجه شده‌اند که نمی‌توانند یک باره نظام را ساقط کنند لذا رو به براندازی مرحله بندی شده آورده‌اند.

سروری گفت: براساس آنچه که عناصر فریب خورده داخلی درباره حاکمیت دوگانه انتخابی و انتصابی مطرح کردند، آنها تصمیم گرفتند که نهادهای به تعبیر آنان انتصابی و به تعبیر مردم انقلابی را مورد هجمه قرار دهند و بعد که  اختلاف داخلی ایجاد کردند، سراغ بخش انتخابی هم بروند.

هدف اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه  اساسا هدف دشمنان، نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: امروز قوه قضائیه  در راس مقابله با زیاده خواهی عناصر فریب خورده داخلی است به همین دلیل هجمه‌هایی علیه این نهاد  شکل گرفت تا قوه قضائیه را از کارآمدی بیندازند.

وی با بیان اینکه هر چند ممکن است انتقادهایی همچون سایر بخش‌ها به بعضی از عملکردهای این قوه هم وجود داشته باشد، بیان کرد: قوه قضائیه در راس مقابله با فتنه گران و اصحاب فساد است و کانون‌های قدرت و ثروت  تلاش می‌کنند که این اقتدار و توانمندی را در این قوه زیر سوال ببرند و ضربه بزنند.

قوه قضائیه مقتدر و ظلم ستیز برنامه‌های دشمنان را با مشکل مواجه می‌کند

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمنان درصد این هستند که با خدشه وارد کردن و تخریب  قوه قضائیه، برنامه‌های خود را به راحتی جلو ببرند چرا که یک قوه قضائیه ناکارآمد و منفعل مطلوب نظام سلطه است و قوه قضائیه مقتدر، مردمی و  ظلم‌ستیز می‌تواند برنامه‌های آنان را با مشکل مواجه کند.

سروری خاطر نشان کرد: با نگاه به گذشته متوجه می‌شویم که یک زمان علیه شورای نگهبان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه‌هایی که به شکلی در برابر برنامه‌های نظام سلطه مقاومت و ایستادگی می‌کنند، هجمه‌هایی شکل گرفت و همچنان ادامه هم دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار