جانشین فرمانده انتظامی استان:

امروز پلیس در کنار مردم و برای مردم است

جانشین فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: امروز پلیس در کنار مردم و برای مردم است و با تمام توان تلاش می کند امنیت و آرامش را برای مردم فراهم کند.

امروز پلیس در کنار مردم و برای مردم استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان در جمع نمازگزاران نماز جمعه در مسجد عثمانیه اهل تسنن شهرستان زاهدان گفت: امنیت از نگاه دینی ما جایگاه خاصی دارد و در برقرای این امنیت، مسئولان دولتی مسئولند و باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

 سرهنگ احمد طاهری نگاه پلیس را جامعه محوری و مردم محوری خواند و اظهار داشت: امروز پلیس در کنار مردم و برای مردم می باشد و با همکاری آحاد جامعه و هماهنگی دستگاه های امنیتی و انتظامی امروز وضعیت وقوع جرایم ما رو به کاهش است.

وی شاخص امنیتی استان را از خیلی از استان های مرکزی کشور بالاتر و مطلوب بر شمرد و افزود: امنیت استان در طول سال های گذشته مثال زدنی است و در این راستا از مردم استان که به تولید این امنیت کمک کرده اند تشکر می کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خودافزود: پلیس خدمتگذار مردم است و با تمام توان تلاش می کند امنیت، آرامش، و انظباط را برای مردم فراهم کند و در راستای تحقق این مهم از مردم تقاضا داریم تا بیش از پیش با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/ع

امروز پلیس در کنار مردم و برای مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار