براساس نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها؛

تنها ۲۴ درصد از آمریکایی‌ها فکر می‌کنند کشورشان در مسیر درستی گام برمی‌دارد

نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد مردم این کشور از اوضاع کشورشان و عملکرد ترامپ راضی نیستند.

تنها ۲۴ درصد از آمریکایی‌ها فکر می‌کنند کشورشان در مسیر درستی گام برمی‌داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از آسوشیتدپرس، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی ها در آمریکا نشان می دهد پس از یک رشته اظهارات و عملکرد جنجال برانگیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شامل تهدید کره شمالی به جنگ، شکایات درباره کمک رسانی به توفان زدگان و اظهارات مبهم ترامپ درباره نژادپرستی، تنها 24 درصد از آمریکایی ها فکر می کنند که کشورشان در مسیر درستی گام برمی‌دارد.

این کاهش خوش‌بینی درباره عملکرد رییس جمهور آمریکا به ویژه در میان جمهوریخواهان بیشتر نمود داشته است زیرا در نظرسنجی ماه ژوئن شصت درصد از جمهوریخواهان گفته بودند کشور در مسیر درستی قرار دارد اما امروز تنها 44 درصد جمهوریخواهان اینگونه فکر می کنند.

همچنین حدود هفتاد درصد از آمریکایی ها می گویند ترامپ آدمی متعادل و دارای قضاوت صحیح نیست و اکثریت تاکید دارند که وی قدرتمند یا صادق نیست. بیش از شصت درصد نیز نحوه برخورد وی را با موضوعات نژادی و نیز در مسائل سیاست خارجی و موضوعات مهاجرتی رد می کنند.

در مجموع 67 درصد آمریکایی ها شامل یک سوم جمهوریخواهان، عملکرد ترامپ را در رسیدگی به وظایف در کاخ سفید تایید نمی کنند. افزون بر آن 68 درصد آمریکایی ها نیز از نحوه عملکرد ترامپ در برخورد با قانون مراقبت‌های بهداشتی موسوم به اوباماکر ابراز نارضایتی کرده اند.

 

انتهای پیام/

نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد ترامپ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار