مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران:مالک نفت طلائیه باید از سازمان لیگ و هیئت واگذاری تائیدیه بگیرد

گل محمدی گفت: مالک نفت طلائیه بدهی مالیاتی این باشگاه را رفع کرده اما برای ادامه فعالیت باید از سازمان لیگ و هیئت واگذاری مجوز بگیرد.

رضا گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری جلسه بین مسئولان سازمان لیگ و کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران برای بررسی اقدامات متقاضی خرید این باشگاه اظهار کرد: جلسه ای که امروز(دوشنبه) در سازمان لیگ برگزار شد تنها به بررسی اقدامات متقاضی خرید نفت تهران اختصاص نداشت بلکه در این جلسه به بررسی موانع و مسائل خصوصی سازی باشگاه ها هم پرداختیم. البته درباره  ادامه مالکیت حمیدرضا جهانیان در باشگاه نفت طلائیه هم نقطه نظراتی بین اعضا حاضر در نشست بیان شد. در کل در نشستی که قرار است از ساعت 8 صبح فردا(سه شنبه) برگزار شود درمورد باشگاه نفت طلائیه تصمیم قطعی بگیریم.

او درمورد اینکه مالک باشگاه نفت طلائیه تاکنون به بسیاری از تعدادش عمل نکرده است، گفت: تا جایی که به من اطلاع داده اند مالک باشگاه تاکنون مشکل بدهی مالیاتی و بخشی از دیون نفت به طلبکاران را رفع کرده است. حتی اداره مالیات و دارایی در نامه ای که به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارسال کرده است، به صراحت از حل مشکل مالیاتی باشگاه نفت خبر داده است. بنابراین باید مدارک و مستندات را بررسی کنیم و پس از آن درمورد مالک باشگاه نفت تصمیم بگیریم.

گل محمدی درباره پرداخت نشدن مطالبات طلبکاران باشگاه نفت تهران گفت: این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد اما طبق مستنداتی که در اختیار ما قرار گرفته جهانیان بخشی از بدهی باشگاه نفت را به طلبکاران پرداخت کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در نشست فردا درباره ادامه فعالیت متقاضی خرید باشگاه نفت تهران تصمیم گیری می کنیم اما درصورتی که او نتواند از سازمان لیگ و هیئت واگذاری باشگاه تائیدیه بگیرد، به احتمال فراوان اقدامی جدی انجام می دهیم و شاید این اقدام به معنی جلوگیری از ادامه فعالیت های جهانیان و گروهش تمام شود.

انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی درباره فعالیت های مالک باشگاه نفت طلائیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار