زندگی با جنازه مادر و برادر به مدت 1 سال!

مردی به مدت 1 سال به دلیل عجیبی جنازه مادر و برادر دوقلویش را در خانه اش نگهداری می کرد.

 زندگی با جنازه مادر و برادر به مدت 1 سال ! تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرد 60 ساله آمریکایی که به مدت  حدود یک سال جنازه  مادر و برادر دوقلویش را در خانه اش در ایالت  " مینیسوتا "  آمریکا نگهداری می کرد توسط پلیس بازداشت شد. پلیس زمانی این دو جنازه را در این خانه پیدا کرد  که یکی از همسایگان  رفتار  مشکوک "رابرت کوفلر "  را به پلیس گزارش داد. پلیس بعد از ورود به خانه رابرت با بقایای این دو جنازه و اسکلت روبرو شد.

 پلیس در حالی جسد " اویلین لوسیلی "، مادر 94 ساله وی را در اتاق خواب طبقه دوم پیدا کرد که بیشتر بدن وی به شدت متلاشی شده بود. همچنین جسد مومیایی شده " ریچارد کوفلر "، برادر دوقلوی این مرد نیز در زیر زمین خانه پیدا شد.

بنا به گزارش رسانه های محلی آمریکا، در حالی که بوی تعفن از خانه این مرد استشمام می شد،  حشرات موذی زیادی در خانه وی و در قسمتی  از خانه که او اقدام به نگهداری دو جسد کرده بود دیده می شد. بنا به این گزارش وی به تمام اقوام و آشنایان خود گفته بود که مادرش علاقه ای به دیدن آنها ندارد و حتی آنها را از تلفن کردن به مادرش نیز منع کرده بود.

 وی در توضیح اولیه خود در مورد تاریخ دقیق مرگ مادرش به پلیس گفت که وی در آگوست 2015 فوت کرده است. او همچنین در مورد مرگ برادرش گفت  او قبل از مادرش و روی صندلی اش فوت کرد. رابرت در مورد علت این اقدام عجیب خود و نگهداری این دو جنازه در منزلش نیز گفت که به لحاظ احساسی قادر به جداکردن خانواده اش از خود و دفن آنها نبوده است.

 گفتنی است؛ این مرد که اکنون در بازداشت پلیس به سر می برد قرار است به زودی به اتهام نگهداری جسد در منزلش محاکمه شود.

 انتهای پیام/

دلیل عجیب مرد 60 ساله برای زندگی با جنازه مادر و برادرش!

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ دی ۱۳۹۶
مرگ بر آمریکا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
چه وحشتناک
Germany
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
یعنی چی