مهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اجرای فاز یک هوشمندسازی صندوق‌های پستی در تهران/ مرسولات پستی با دستگاه‌های ایکس ری کنترل می‌شوند

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: فاز یک هوشمندسازی صندوق‌های پستی در تهران در حال اجرا است و به تدریج در سایر شهر‌های کشور نیز اجرایی می‌شود.

اصلاح شد////فاز یک هوشمند سازی صندوق های پستی در تهران  در حال اجرا استحسین مهری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به امکان کشف مواد مخدر در میان بسته‌های پستی اظهار کرد: محتوای بسته‌ها و مرسولات پستی شهروندان باید به صورت باز به مسئولان پست تحویل داده شود و محتوای بسته‌ها در حضور مشتریان کنترل و در نهایت بسته بندی می‌شود.

وی افزود: اگر هم ماده‌‌ای مانند مواد مخدر  در این بسته‌ها با مهارت خاصی جاسازی شده باشد، حتما توسط دستگاه‌های ایکس ری تعبیه شده در مراکز مکانیزه مبادلات  شناسایی و کشف می‌شوند.

مهری گفت: با همکاری پژوهشگاه فضایی به زودی در دفاتر و مراکز حساس از دستگاه‌های جدید برای جلوگیری و به حداقل رساندن جاسازی موادمخدر و ممنوعه در مرسولات پستی استفاده خواهیم کرد و استفاده از این تکنولوژی های جدید برای کنترل مبادلات کشور امری ضروری است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران  در رابطه با هوشمندسازی  صندوق‌های شخصی گفت: در گذشته صندوق‌های شخصی به صورت سنتی اداره و مرسولات پستی شهروندان داخل همین صندوق‌ها ریخته می‌شد و مشتریان مجبور بودند برای تحویل بسته‌های پستی به مراکز پستی سطح شهر و محله خود مراجعه کنند. حال برای جلوگیری از تعدد رفت و آمد مشتریان برای تحویل مرسولات پستی، صندوق‌های شخصی موجود در مراکز پست را هوشمند کردیم.

وی افزود: اگر مرسوله‌ای به صندوق شخصی بیاید به صورت هوشمند به مشتری پیامکی ارسال می‌شود و فرد از اطلاعات مرسوله، زمان و نوع سرویس ارسال شده اطلاع پیدا می‌کند. چراکه صندوق‌های پستی توسط اپلیکیشن و برنامه‌ای خاص هوشمندسازی شده‌اند و بسته‌های پستی به آدرس مکانی که صاحب مرسوله از قبل مشخص کرده است، تحویل داده می‌شوند.

مهری در پایان تصریح کرد: فاز یک هوشمندسازی صندوق‌های پستی در تهران در حال اجرا است و به تدریج در سایر شهر‌های کشور نیز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

هوشمندسازی صندوق‌های پستی در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار