لزوم اولویت بندی توسعه گردشگری منطقه سپاد مشهد

شهردار مشهد گفت : منطقه تجاری گردشگری سپاد با اولویت بندی مناسب و استفاده از ایده های کارآمد می تواند توسعه بیشتری یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ قاسم تقی زاده خامسی شهردار مشهد در نشستی با مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد ضمن اعلام آمادگی شهرداری در همکاری با سپاد گفت : سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در راستای توسعه ظرفیت های گردشگری منطقه سپاد در صورت نیاز می توانند با مراجعه به شهرداری به بیان ایده ها و مشکلات خود بپردازند.

  جعفر حصاری نژاد مدیرعامل شرکت سپاد گفت: با گذشت سی سال، سپاد با ایجاد منطقه تجاری گردشگری سپاد تجربه و خدمات ارزنده ای  را در کنترل و آبادانی حاشیه شهر داشته است که می تواند با همکاری شهرداری در بخش های دیگری از شهر نیز  آن را اجرایی نماید.

حصاری نژاد با بیان اینکه سپاد بواسطه فعالیت های تخصصی خود قابلیت پرورش و معرفی مدیران اجرایی توانمند و با تجربه را دارد، گفت: این مجموعه آماده همکاری با شهرداری در اجرا و ساماندهی بخش های مخلتف شهر است و به واسطه مدیران توانمند و با تجربه خود می تواند در کاهش هزینه های شهرداری نقش اساسی داشته باشد.

 وی همچنین بر لزوم توجه شهرداری به منطقه سپاد به عنوان یک منطقه گردشگری ویژه تاکید کرد و گفت : تخصیص منابع لازم به این منطقه از طریق درآمدهای خود منطقه ، راهکاری برای آبادانی حاشیه شهر خواهد بود که لازمه آن توجه و برنامه ریزی بیشتر است.

 

مدیرعامل سپاد معضل ترافیک را سد راه رونق بیشتر این منطقه برشمرد و ادامه داد: طرح بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی به جنوبی و بلوار خیام به اراضی نوید دو راهکار اساسی در حل مشکل ترافیک منطقه سپاد است که این شرکت برای رفع این مشکل گام های زیادی را در تملک، آماده سازی و بازگشایی این دو محور انجام داده است.

 وی افزود: پیشنهادهایی در خصوص احداث یک اتصال فرعی از نزدیک ترین ایستگاه مترو به منطقه سپاد مطرح شده است که در حال بررسی است و می تواند گره ترافیکی ورودی به این منطقه را باز کند و خدمتی بزرگ به زائران و مجاوران حضرت رضا علیه السلام باشد.

 مدیرعامل  شرکت سپاد خراسان افزود: از دیگر راه کارهای ارائه خدمات مطلوب به زائران و شهروندان مشهد احداث پارک های موضوعی است.

 حصاری نژاد ادامه داد: اجرای پروژه های فضای سبز، مدیریت تبلیغات شهری، ایجاد میادین مورد نیاز شهروندان و ساماندهی منطقه اسماعیل آباد از جمله مواردی است می تواند در دستور کار مشترک شهرداری و سپاد قرار گیرد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود، سپاد را مجموعه ای با دست آوردهای پایدار و بلندمدت برای مردم شهر و سرمایه گذاران برشمرد و گفت: جذب سرمایه گذار با هدف تکریم زائران به عنوان رکن اصلی صنعت گردشگری مشهد امکان پذیر است که تا کنون در منطقه سپاد با مطالعات دقیق این امر صورت پذیرفته است.

 

انتهای پیام//ف.ح

 

اعلام آمادگی شهرداری مشهد در توسعه گردشگری منطقه سپاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.