تولید بیش از ۶۰ درصد قطعات استپر و پتانسیومتر خودرو در همدان

بیش از ۶۰ درصد قطعات استپر موتور و پتانسیومتر خودروهای داخلی در همدان تولید می شود.

تولید بیش از ۶۰ درصد قطعات استپر و پتانسیومتر خودرو در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسعودیان مدیر کارخانه قطعات خودرو با بیان اینکه این میزان تولید، از خروج حدود ۴ میلیون دلار  ارز جلوگیری کرده است، گفت: سالانه بیش از ۵۰۰ هزار قطعه انواع استپرموتور و بیش از ۳۵۰ هزار قطعه پتانسیومتر یا همان سنسور دریچه هوا تولیدی این شرکت در خط تولید ایران خودرو، سایپا و همچنین بازار قطعات یدکی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به  اینکه این شرکت تنها شرکت تولید کننده استپ موتور در کشور است و با ۵۰ درصدظرفیت خود فعالیت می کند افزود: بیش از ۵۰ نفر مستقیم و ۳۰ نفر غیر مستقیم اشتغال زایی داشته ایم که در صورت افزایش تولید می توانیم تا ۴۰ نفر دیگر اشتغال ایجاد کنیم.

مسعودیان فشارهای مالیاتی و واردات بی رویه را از مهمترین مشکلات در این حوزه بیان کرد و گفت : بالا بودن تعرفه مواد اولیه و واردات محصول نهایی مانعی برای افزایش تولید است.

قطعه استپرموتور موقعیت حرکت چرخ را به جلو و عقب، مقدار خروج سوخت و موقعیت دریچه گاز را تنظیم می‌کند و به سیستم ترمز(ECU) فرمان می‌دهد که چه مقدار سوخت وارد مجموعه خودرو شود.

انتهای پیام/ص.ف

تولیدات قطعات خودرو در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار