جذب 100 درصدی اعتبارات بخش توزیع برق خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت : صد درصد اعتبارات سفر رهبری در 4 سال در بخش توزیع برق استان خراسان شمالی جذب شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ علیرضا صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: از سال 1391، هر ساله اعتباراتی از محل سفر مقام معظم رهبری به استان به بخش توزیع برق اختصاص می یابد که تمامی این اعتبارات تا پایان سال 95 جذب شده است.

وی اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده و اتوماسیون شبکه های توزیع برق با اعتباری افزون بر 116 میلیارد ریال، احداث و تقویت خطوط تک مداره و 2 مداره به منظور برق دار کردن چاه های کشاورزی با اعتبار 96 میلیارد ریال و برق رسانی به متقاضیان جدید روستایی با اعتبار 10 میلیارد ریال را از جمله پروژه های انجام شده از محل این اعتبارات برشمرد.

صبوری همچنین با اشاره به این که به استثنای روستاهای زیر 10 خانوار و فصلی، صد در صد روستاهای استان در حال حاضر برق دار است، تحقق برق رسانی به روستاهای بی برق در 4 سال گذشته  با اعتبار 38 میلیارد و 400 میلیون ریال را نیز از محل اعتبارات سفر معظم له به استان میسر دانست.

به گفته وی شرکت توزیع برق استان در مجموع 261 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته سفر مقام معظم رهبری به استان در بخش شبکه های توزیع برق، به صورت 100 درصد جذب شده است.

انتهای پیام/آ

جذب تمامی اعتبارات بخش توزیع برق در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.