نائب رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های ویژه بزرگداشت بزرگان ادب فارس

برنامه‌های ویژه بزرگداشت علم و ادب فارس با حضور میهمانان خارجی در شیراز برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قاسم مقیمی نائب رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز در بازدید از مجموعه حافظیه به مناسبت روز بزرگداشت حافظ شیرازی، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های ویژه‌ای برای بزرگداشت بزرگان علم و ادب و همچنین اعیاد از طرف شورای اسلامی شهر مدیریت و اجرا خواهد شد و در این مراسم‌ها میزبان میهمانانی از سراسر جهان خواهیم بود تا بتوانیم بیش از گذشته فرهنگ و ادب این سرزمین را به جهانیان معرفی کنیم.

علی ناصری، سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در آیین ادای احترام به این شاعر نامی کشورمان گفت: شورای پنجم نگاه ویژه‌ای به بزرگداشت سرآمدان عرصه شعر و ادب فارسی نظیر حافظ و سعدی دارد و امیدوارم بتوانیم در برنامه‌های پیش‌رو شیراز را به صورتی شایسته در عرصه‌های ملی و بین‌المللی معرفی کنیم.

در این مراسم گروه شیرین سخنان نونهال شعر «طایر قدسم و از دام جهان برخیزم / به ولای تو که گر بنده خویشم خوانی» که بر مقبره حافظ شیرازی نگاشته شده است را همخوانی کردند.

گفتنی است اعضای شورای اسلامی ، مدیران شهرداری و جمعی از گروه‌های مردمی شیراز، باحضور در ایستگاه مترو نمازی برگ‌هایی از غزلیات حافظ به همراه گل را به شهروندان تقدیم کردند.
انتهای پیام/ر

بزرگداشت سرآمدان عرصه ادب فارسی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار