شعبانی بهار: بدنسازی ایران ارتباط خوبی با فدراسیون جهانی دارد/ ۲۸۰ باشگاه بدنسازی متخلف پلمپ شدند

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: بدنسازی ایران ارتباط خوبی با فدراسیون جهانی دارد و بحث های دموکراتیکی در مجمع امروز(پنج شنبه) مطرح شد.

شعبانی بهار: بدنسازی ایران ارتباط خوبی با فدراسیون جهانی دارد/ ۲۸۰ باشگاه بدنسازی متخلف پلمپ شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شعبانی بهار درباره حضور رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام در ایران تصریح کرد: خوشبختانه برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون بدنسازی با حضور رافائل سانتونخا در ایران و برگزاری مسابقات الماس خلیج فارس همزمان شد. این دومین سالی است که به ابتکار و پیشنهاد ایران جام الماس برگزار می‌شود و کشورهای زیادی در آن حضور دارند. خوشحالم رئیس فدراسیون جهانی هم در این مجمع شرکت کرد و شاهد بود که مباحث مربوط به رشته بدنسازی جدی و دموکراتیک مطرح می شود.

او ادامه داد: خوشبختانه شاهد بودیم که مسائل مربوط به ورزشکاران این رشته از زبان روسای هیئت ها ارائه شد و به نظرم شرایط خوبی در بدنسازی کشورمان حاکم است.

شعبانی بهار خاطرنشان کرد: تعامل خوبی با فدراسیون جهانی ایجاد شده است و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران با وجود مسائل موجود، جزء فدراسیون‌های خوب کشورمان است که از لحاظ کیفی و کمی در حوزه ورزشکاران و باشگاه‌ها رشد خوبی داشته است. وزارت ورزش هم در کنار حمایت از بدنسازی، نقش نظارتی اش را انجام می دهد.

او درباره توزیع مکمل‌های غیرمجاز در باشگاه‌ها گفت: از سال گذشته روی تمام باشگاه ها از کانال های مختلف نظارت داشتیم و 280 باشگاه در کشور پلمپ شدند که تعداد قابل توجهی از این رقم برای تهران است. هرچند این امر تاسف آور است اما با توجه به نگرانی که در خانواده‌ها نسبت به مکمل های غیرمجاز وجود دارد، نظارتمان را افزایش داده ایم. فدراسیون و وزارت ورزش روی بحث دوپینگ جدی هستند. در هیئت های ورزشی هم افراد متخصص و تحصیلکرده ای مکمل های غیرمجاز را کنترل می کنند. نشست های مختلفی هم با ارگان های ذی ربط انجام می دهیم و نظارت هایمان را انجام می دهیم.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان درمورد بحث ادغام ۲ معاونت فرهنگی و همگانی در وزارت ورزش و احتمال ادامه حضور خودش در این وزارت خانه بیان کرد: در این باره به صورت جسته و گریخته چیزهایی شنیده‌ام اما هنوز کاری انجام نشده است و خبر خاصی ندارم.

انتهای پیام/

اظهارات شعبانی بهار درباره وضعیت فدراسیون بدنسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار