جانشین فرمانده سپاه قدس:

دست متجاوزان را کوتاه می کنیم/انقلاب ایران مانعی برسر راه استکبار

جانشین فرمانده سپاه قدس ضمن بیان اینکه نیروهای جبهه مقاومت با صلابت از ولایت دفاع می کنند، گفت: هرگز به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم و دست متجاوزان را از حریم ایران کوتاه می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اسماعیل قا آنی شامگاه پنج شنبه در آیین دومین سالگرد شهید مدافع حرم روح الله قربانی به میزبانی آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) زینبیه دامغان با بیان اینکه نیروهای جبهه مقاومت از حریم ولایت دفاع می کنند، ابراز داشت: از جمله توطئه های آمریکا پرورش داعش برای مقابله با ملت های مسلمان است که ایران با اقتدار و عزت خود نشان داد که از دسیسه های استکبار و حامیان آن ها ذره ای ترس و واهمه ندارد.

وی با بیان اینکه ایران هرگز به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست، افزود: آمریکا و استکبار جهانی از همان ابتدا با ایران سر ناسازگاری داشتند چرا که انقلاب را مانعی بر سر راه رسیدن به اهداف خود می دانستند لذا اگر لحظه ای دشمن در ذهن خود بخواهد با ایران جنگ کند با سلاح اسلام و مکتب شیعه دست ابرقدرت های شرق و غرب را از کشورهای مسلمان کوتاه می کنیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس بابیان اینکه شهدای مدافع حرم جانانه از زندگی و خانواده خود گذشتند تا اسلام و حرم اهل بیت(ع) زنده و پایدار بماند، ابراز داشت: اگر جمهوری اسلامی نبود امروز داعش به گسترش جنایات خود ادامه می داد و این افراد حتی به حامیان خود یعنی آمریکا و عربستان سعودی که در دامن آنها پرورش یافتند نیز تعرض و خیانت می کردند و امروز قدرت و اقتدار شهدا ابهت آمریکا و حامیان او را درهم شکست.

قا آنی با اشاره به بی بصیرتی برخی خواص، تصریح کرد: شهدا با پیروی و اطاعت از سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند و اگر امروز با وجود جنگ های پیاپی در کشورهای همسایه در جزیره امن به سر می بریم مدیون خون لاله های در خاک خفته هستیم لذا شهید و شهادت در جامعه از ارزش والایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه نیروهای جبهه مقاومت در دفاع از حریم آل الله به امنیت کشور کمک کرد، افزود: آمریکا از عقل، شرف، دین و انسانیت برخوردار نیست و با ترفندهای استکبار و رجز خوانی دشمنان مقابله و مبارزه خواهیم کرد.

در این آیین نماینده مردم دامغان در مجلس سورای اسلامی، فرماندار، روحانیان، فرماندهان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/ی

شهدا عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.