به میزبانی بسیج هنرمندان استان اصفهان برگزار می‌شود

برگزاری سومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج

بسیج هنرمندان استان اصفهان با هدف شناسایی استعدادهای جدید، جوان اقدام به برگزاری سومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بسیج هنرمندان استان اصفهان با هدف شناسایی استعدادهای جدید، جوان، خلاق و متعهد و آموزش تخصصی نیروها در راستای آرمان‌های انقلاب و ایجاد بستری مناسب برای رشد و ارتقای سطح مهارتی گروه‌های سرود، اقدام به برگزاری سومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج هنرمندان استان اصفهان کرده است.

 دفاع مقدس، شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم، ائمه اطهار، همبستگی و انسجام در حمایت از مقاومت اسلامی، وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه‌های تکفیری از جمله موضوعات این جشنواره است.

بخش‌های این جشنواره عبارت است از اجرای گروه‌های سرود فارسی‌زبان بدون همراهی ساز (آکاپلا) یا بدون تک‌خوان، اجرای گروه سرود فارسی‌زبان همراه با همراهی ساز با تک‌خوان یا بدون تک‌خوان و اجرای گروه‌های سرود قومی(محلی) همراه یا بدون ساز و با تک‌خوان یا بدون تک‌خوان.

در جریان سومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج برگزاری کارگاه و شروع به کار آثار منتخب با نظارت اساتید راهنما هم در نظر گرفته شده است و شرکت در مرحله رقابتی آن و اجرای زنده آثار راه‌یافته پس از تائید استاد راهنما و  ارسال اثر به دبیرخانه استانی امکان‌پذیر می‌شود.

انتخاب شعر متناسب با موضوعات جشنواره و بیان واضح کلمات و عبارات و موسیقی کلام در ارزیابی‌ها تأثیرگذار است.

این جشنواره قرار است در بهمن‌ ماه با معرفی نفرات برگزیده و بعد از تائید اساتید راهنما و اجرای زنده آثار به کار خود پایان دهد.

از آنجا که رویکرد این جشنواره آموزشی بوده است، شرکت در کارگاه‌های آموزشی یکی از شرایط ادامه حضور شرکت‌کنندگان در جشنواره خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج برگزارمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.