اعلام انزجار استادان و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از سخنان ترامپ

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: امروز بعد از نماز ظهر و عصر تجمعی در کنار مقبره‌الشهدای گمنام این دانشگاه در خصوص انزجار از سخنان ترامپ برگزار می‌شود.

 اعلام انزجار استادان و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از سخنان ترامپحجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی‌نژاد مسئول نهاد رهبری دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بنابر پیش‌بینی رهبری معظم انقلاب، آمریکایی‌ها همیشه بدعهد و غیرقابل اطمینان بوده و حرف‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز همین مسئله را به خوبی نشان داده است.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها هیچ‌گاه به حرف خود عمل نکرده‌اند و در خصوص برجام نیز همین مسئله تکرار شد و بدقولی‌های فراوانی در این خصوص از سوی آمریکایی‌ها و ترامپ صورت گرفته است.

ابراهیمی‌نژاد عنوان کرد: دانشگاه علم و صنعت با حمایت از سخنان و مواضع رئیس جمهوری ایران قرار است امروز بعد از نماز ظهر و عصر تجمعی با حضور دانشجویان، استادان، کارکنان و مسئولان دانشگاه علم و صنعت در کنار مقبره‌الشهدای گمنام این مرکز آموزشی برگزار تا ضمن بیعت مجدد با شهیدان و ادامه  راه پرفیض و برکت آن‌ها، انزجار خود را از حرف‌های ترامپ اعلام کنند.

وی تاکید کرد: در این تجمع که در کنار مقبره‌الشهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود از مواضع و سخنان رئیس جمهور ایران حمایت می‌کنیم زیرا مواضع وی مورد تایید دانشگاه علم و صنعت است.

انتهای پیام/

 

حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه علم و صنعت از مواضع رئیس جمهوری ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار