معرفی برترینهای مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی آفرود کشور

مرحله دوم مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی آفرود قهرمانی کشور با معرفی ورزشکاران برتر در همدان به پایان رسید.

معرفی برترینهای مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی آفرود کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در پایان این رقابت‌ها درکلاس یک فرشاد ابراهیمی از قزوین، مهدی مددی از خراسان و مسعود مرادی از قزوین اول تا سوم شدند.

در کلاس دو حسین کوهکن از سیستان و بلوچستان، مسعود نصیری از مازندران، و سهیل گلستانی از گلستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در کلاس سه سعید دهقان از گلستان، حسین بلوچیان از تهران و سید علیرضاپور شهید از فارس در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در کلاس چهار هم سمیع الدین شجاعی مهر از همدان، پرویز شه بخش از سیستان و بلوچستان و قاسم وکیلی از قزوین رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در کلاس بانوان این رقابت‌ها هم، الهه کریمی از همدان، زاهده اسکندرلو از گلستان، و ثنا نقش بندیان از کردستان اول تا سوم شدند.

بهترین زمان پیست این مسابقات را سمیع الدین شجاعی مهر از همدان کسب کرد و کاپ اخلاق هم به حمید طهماسبی از همدان داده شد.

دراین مسابقات ۱۰۲ ورزشکار از ۱۹ استان کشور در پیست ورزشگاه شهید مفتح همدان به مدت یک روز با هم رقابت کردند. راند دوم مسابقات اتومبیل رانی آفرود قهرمانی کشور در دوقسمت آقایان و بانوان در ۴ کلاس a، b، c. و d. آقایان و کلاس a. بانوان در مسیر دوکیلومتری پیست قدرتی و سرعت برگزار شد.

انتهای پیام/ ش

مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی آفرود کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.