هلاکت سرکردگان خط مقدم داعش در مرزهای عراق و سوریه

ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق از اقدام سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال وزارت کشور در پی گیری بی وقفه و تلاش زیاد از برای هدف قرار دادن پایگاه های گروه های تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  این سازمان با استفاده ازاطلاعات منابع خود و با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک و نیروهای ائتلاف بین المللی توانست هدف های حساس داعش در بخش های القائم و البوکمال سوریه را نشانه بگیرد.

دراین عملیات، مقر نشست های برجسته ترین گروه های داعش منهدم شد به گونه ای که حدود 20 تروریست از جمله نیروهای امنیتی شرعی و مالی در آن حضور داشتند وابو عمر العراقی یکی از سرکردگان خط مقدم سوریه از برجسته ترین افرادی بود که به هلاکت رسید.

در این عملیات هم چنین مقر استقرار یکی از سرکردگان داعش موسوم به ابو مهند الحلبی موسوم به مسئول پلیس اسلامی در منطقه البوکمال و القائم و 30 الی 35 داعشی که همراه وی بودند ،منهدم شد.

گفتنی است در این عملیات یکی از سرکردگان گروه داعش موسوم به (ابومریم الشیشانی ) در منطقه البوکمال که یکی از کارشناسان بررسی، توسعه و بمب گذاری بود به همراه 4 چچنی متخصص در بمب گذاری تانک ها و توسعه سلاح ها هدف قرار گرفتند.

هم چنین مقر موسوم به عملیات فرات داعش در القائم که بسیاری از سرکردگان و عناصر تروریستی داعش حضور داشتند نیز منهدم شد.

در این عملیات یکی از سرکردگان گروه های داعش موسوم به ابوسعید المصری مسئول دیوان مالی در منطقه البوکمال با 3 تروریست از سرکردگان خط مقدم دیوان مالی هدف قرار گرفتند.

به گزارش شبکه العالم؛ عملیات بمباران نیز به انهدام و آتش گرفتن سلاح ها و تجهیزات که در اخیتار این تروریست ها منجر شد.

منبع:العالم

انتهای پیام/

آخرین وضعیت داعش در سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار