اوج سوءاستفاده برخی آژانس های هواپیمایی از اشتیاق زائران اربعین + فیلم

سازمان هواپیمایی کشوری با همکاری شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت پرواز عتبات عالیات در ایام اربعین را تعیین می‌کند،اما برخی آژانس های متخلف مبلغی فراتر از مبلغ مصوب دریافت می کنند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛  چند سالی است که در آستانه اربعین حسینی، سازمان هواپیمایی کشوری با همکاری شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت پرواز عتبات عالیات در ایام اربعین را تعیین می‌کند. سال 94 با هدف کوتاه کردن دست دلالان و جلوگیری از ایجاد بازار سیاه نرخ پروازهای اربعین 850 هزار تا 1.2 میلیون تومان تعیین شد.

سال گذشته برای بازه زمانی 23 آبان‌ماه تا 5 آذر نرخ بلیت پروازهای رفت و برگشت تهران ــ نجف و مشهد ــ نجف به‌ ترتیب یک‌میلیون و 100هزار و یک‌میلیون و 350هزار تومان تعیین شد. بلیت پرواز رفت و برگشت مشهد ــ بغداد نیز یک‌میلیون و 350هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود.

برای امسال نیز ماطبق معمول اواسط شهریور ماه بود که دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از تعیین سقف نرخ بلیت پرواز عتبات عالیات در اربعین امسال خبر داده و گفته بود: نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت مشهد ــ‌نجف و تهران‌ــ‌نجف به‌ترتیب 1.5 میلیون تومان و یک میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

کلاهبرداری از زاِئران اربعین + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حاجی
۱۹:۵۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
بخاطر همین کاراشونه که همیشه هواپیماهاشون مشکل داره
آخرین اخبار