سردار سپهر در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکا به دنبال محدودکردن ایران در جبهه مقاومت است/ضرورت افزایش توان نظامی و دفاعی کشور

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: استکبار به دنبال خشنود کردن رژیم صهیونیستی بوده و می‌خواهند سلاح بیشتری به کشورهای منطقه بفروشند.

آمریکا به دنبال محدودکردن ایران در جبهه مقاومت است/ضرورت افزایش توان نظامی و دفاعی کشورسردار محمدحسین سپهر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره رویکرد خصمانه آمریکایی‌ها علیه ایران، اظهار کرد: استکبار به دنبال گرفتن امتیازات بیشتری از ایران است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه استکبار به دنبال محدود کردن نقش ایران در جبهه مقاومت است، اذعان داشت: آمریکایی‌ها به دنبال خشنود کردن رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه هستند و با امنیتی کردن غرب آسیا می‌خواهند سلاح‌های بیشتری به کشورهای منطقه بفروشند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها شکست‌های زیادی در منطقه متحمل شده‌اند، تصریح کرد: استکبار می‌خواهد انتقام ناکامی خود در منطقه غرب آسیا را از ایران بگیرد.

سردار سپهر گفت: ضرورت دارد تقویت توان دفاعی را به عنوان یک اصل درک کرده و آن را تداوم ببخشیم و اقتصاد مقاومتی را در ابعاد مختلف پیاده کنیم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه درباره بی‌ثبات کردن منطقه از سوی استکبار، بیان داشت: منطقه غرب آسیا از گذشته به دلیل منابع زیادی که در آن وجود دارد، مورد توجه استکبار بوده است.

وی اضافه کرد: با به وجود آمدن انقلاب و بیداری اسلامی در منطقه این منابع دیگر در اختیار رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها نیست و آنها از این موضوع به شدت عصبانی هستند.

سردار سپهر خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی در منطقه شده به طوریکه استکبار دیگر نمی‌‌تواند مثل گذشته در منطقه برمنابع اقتصادی و مقاصد شوم خود تسلط پیدا کند.

انتهای پیام/

انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی در منطقه شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار