حضور ۱۵۰نخبه فرهنگی جهان در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از حضور ۱۵۰نخبه و سفیر فرهنگی از ۵۶کشور در همدان خبر داد.

 حضور ۱۵۰نخبه فرهنگی جهان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام دشتکی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، گردشگری دینی را یکی از حوزه‌های مهم گردشگری برشمرد و گفت: در اجلاس سفیران فرهنگی این ۵۶کشور که از فردا و در راستای برنامه‌های رویداد همدان۲۰۱۸ در این شهر آغاز می‌شود.

وی معرفی مفاخر استان به جهان به ویژه در حوزه گردشگری دینی را از اهداف این اجلاس ۲روزه برشمرد و افزود: نخبگان فرهنگی از جایگاه ویژه‌ای در کشور‌های خود برخوردار هستند و می‌توانند در معرفی ظرفیت‌های گردشگری دینی استان همدان در کشور‌های خود موثر باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه هم اکنون این ۱۵۰نخبه فرهنگی از اماکن گردشگری همدان بازدید می‌کنند، تصریح کرد: نمایشگاهی از ظرفیت‌های گردشگری استان هم برای بازدید سفرای فرهنگی میهمان برپا شده است.

حجت الاسلام دشتکی سخنرانی‌ها را یکی از بخش‌های اجلاس نخبگان فرهنگی ۵۶کشور در همدان بیان کرد و گفت: در این اجلاس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نگاه دیگر کشور‌ها به انقلاب اسلامی بررسی و در پایان تفاهم نامه‌ای با هدف تعاملات بیشتر بین این کشور‌ها در حوزه گردشگری دینی بین نخبگان فرهنگی امضا خواهد شد.

انتهای پیام/ص.ف

برگزاری برنامه های همدان 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.