پارسایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی پرونده تصادفات جاده‌ای و پشت پرده صنعت خودروسازی در کمیسیون اصل نود

عضو کمیسیون اصل نود گفت: کمیته اقتصادی مجلس در حال رسیدگی به پرونده تصادفات جاده‌ای و لابی‌های صنعت خودروسازی است.

یبهرام پارسایی عضو کمیسیون اصل نود در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت پرونده‌های موجود در کمیسیون متبوع خود، گفت: موضوع تصادفات جاده‌ای اصلی‌ترین مبحثی است که در حال بررسی در کمیسیون اصل نود است.

وی با اشاره به اینکه موضوع تصادفات جاده‌ای پس از بررسی در هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود به کمیته اقتصادی این کمیسیون ارجاع شد، اظهار کرد: این پرونده در حال رسیدگی در کمیته اقتصادی کمیسیون اصل نود است.

عضو کمیسیون اصل نود با ابراز تأسف از اینکه تصادفات جاده‌ای لطمه‌ زیادی را به کشور وارد کرده است، ادامه داد: متأسفانه سالانه تعداد کثیری از مردم در تصادفات جاده‌ای کشته و مصدوم می‌شوند و باید با بررسی علت این اتفاق ناگوار، میزان خسارات این حادثه را کاهش داد.

 پارسایی با بیان اینکه ایمن نبودن خودروهای داخلی و وضعیت نامطلوب جاده‌ها به تشدید این تصادفات دامن می‌زند، تصریح کرد: موضوع تصادفات جاده‌‌ای به ویژه از حیث ایمنی خودرو و راه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شیراز درباره روند بررسی لابی‌ها و پشت پرده صنعت خودروسازی در کمیسیون متبوع خود، گفت:‌ این پرونده هم در حال بررسی در کمیته اقتصادی کمیسیون اصل نود است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار