رئیس هیئت بوکس قم ؛

بوکسورهای قمی به مسابقات قهرمانی کشور در کردستان اعزام می شوند

عباس زاده گفت:مسابقات بوکس قهرمانی کشور گرامیداشت ۵۴۰۰ شهید استان کردستان از روز ۵ آبان در سنندج آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مجید عباس‌زاده،رئیس هیئت بوکس قم، اظهار داشت: مسابقات بوکس قهرمانی کشور گرامیداشت ۵۴۰۰ شهید استان کردستان از روز ۵ آبان در سنندج آغاز می‌شود تیم بوکس استان قم نیز به عنوان یکی از تیم‌های شرکت کننده در پایان هفته عازم کردستان می‌شود.

وی افزود: هیئت بوکس استان قم در هفته گذشته میزبان تیم بوکس استان اصفهان بود و تیم‌های قم و اصفهان در یک مسابقه تدارکاتی پیش از رقابت‌های قهرمانی کشور به دیدار هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۸ بر ۲ بوکسورهای قم به پایان رسید و برگزاری این مسابقه، به توعی حکم گزینش و بررسی وضعیت فنی بوکسورهای قم برای مسابقات قهرمانی کشور را داشت.

رئیس هیئت بوکس قم گفت: محمد مرادی سپهر در وزن ۵۶ کیلوگرم، علی مرادی سپهر در وزن ۶۴ کیلوگرم، حمید عرب خانی در وزن ۶۹ کیلوگرم و اسماعیل محبی در وزن ۷۵ کیلوگرم بوکسورهای قمی هستند که طبق سهمیه در این مسابقات روی رینگ می‌روند و رضا کاظم پور به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کند.

عباس‌زاده بیان داشت: در حاشیه مسابقات دوستانه قم و اصفهان که در خانه بوکس استان قم برگزار شد از علی مرادی سپهر بوکسور جوان و آینده دار قمی و دارنده مدال طلای مسابقات دانشجویان کشور تجلیل شد و امیدواریم موفقیت‌های این بوکسور و سایر جوانان آینده دار بوکس قم زمینه را برای حضور نماینده‌ای از قم در بازی‌های آسیایی فراهم کند.

وی عنوان کرد: بوکس قم از نظر سخت افزاری محدودیت‌هایی دارد اما تلاش ما بر توسعه فضاهای مورد نیاز بر اساس توانایی‌های ماست به طوری که اخیراً نوسازی کف پوش سالن و رینگ خانه بوکس ورزشگاه تختی با موفقیت انجام شد و این سالن تمرینی از این پس شرایط بهتری برای تمرین بوکسورهای ما خواهد داشت.

رئیس هیئت بوکس استان قم تصریح کرد: بوکس در قم امروز به تدریج در حال رشد است به طوری که در سال ۹۵، امیر حسین احمدی در بخش پدیده‌های زیر ۱۶ سال ورزش استان قم و مجید عباس زاده در بخش داوران به عنوان داور بین المللی بوکس از سوی رسانه‌ها در انتخاب برترین‌های ورزش استان قم در سال ۹۵ در بین ۳ نفر برتر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ح

اعزام بوکسورهای قمی به مسابقات قهرمانی کشور در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار