همایش ملی آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه کردستان برگزارمی شود

نخستین همایش ملی آموزش زبان انگلیسی «نوآوری‌ها و پیشرفت‌های حرفه‌ای» به همت دانشگاه کردستان فردا چهارشنبه(4 آبان ) در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حبیب سلیمانی دبیر علمی همایش ملی آموزش زبان انگلیسی گفت:کمیته علمی همایش متشکل از 40 استاد صاحب نظر از دانشگاه‌‌های سراسر کشور است.

وی افزود: پس از اعلام فراخوان، 150 مقاله به دبیرخانه این همایش واصل شد که از این تعداد 100 مقاله از سوی داوران پذیرش و جهت ارائه در همایش معرفی شدند.

دبیر علمی همایش ملی آموزش زبان انگلیسی با اشاره به اینکه این همایش در هشت پنل تخصصی، همزمان در دانشگاه کردستان برگزار خواهد شد، بیان کرد: تمامی مقالات به صورت ارائه شفاهی خواهد بود.

سلیمانی در پایان با اشاره به اینکه از برنامه‌های جنبی همایش، برگزاری کارگاه( Item Response Theory IRT) در روز سه آبان ماه است، بیان کرد: این کارگاه توسط دکتر حمدالله راوند، استاد تمام دانشگاه والعیصر رفسنجان به مدت چهار ساعت از ساعت 15 الی 19 در تالار فردوسی دانشکده علوم انسانی برگزار خواهد شد و در پایان به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی اعطا می شود.

 انتهای پیام/م

برگزاری نخستین همایش ملی آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.