نژادبهرام در صحن علنی شورای شهر تهران:

مجلس شرایط تجمعات مردمی در خیابان مردم را فراهم کند

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: با شرایط فعلی خیابان مردم، امکان تجمعات قانونی مردمی وجود ندارد و باید مجلس در این زمینه اقدام کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته عده ای از سپرده گذاران موسسه مالی اعتباری کاسپین، در میدان ابن سینا در منطقه ۱۲ تهران تجمع کرده و خواهان بازپس گیری سپرده های خود بودند.

وی ادامه داد: با وجود شرایط فعلی پیش آمده در رابطه با خیابان مردم، محل تجمعات مردمی تغییر کرده است و اجازه تجمع در خیابان مردم به آن ها داده نمی شود.

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: تا چندی پیش، خیابان مردم برای تجمعات اعتراض آمیز مورد استفاده قرار می گرفت و مشکل خاصی وجود نداشت.

لزوم فراهم سازی شرایط تجمعات مردمی در خیابان مردم از سوی مجلس

نژاد بهرام از مجلس خواست که شرایط تجمعات مردمی در خیابان مردم را مجددا فراهم کنند و تاکید کرد: خیابان مردم به نام مردم و برای مردم است، لذا شهروندان باید شرایط حضور در آن را داشته باشند.

وی افزود: از مجلس شورای اسلامی و مسئولان ذی‌ربط می خواهیم همان طور که در قانون پیش بینی شده است، اجازه طرح اعتراضات مردمی را با توجه به مصوبات قانونی فراهم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپرده گذار کاسپین
۱۲:۳۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
ما سپرده گذاران موسسه کاسپین از شما قوه قضاییه انتظار داریم پشت پرده فساد ، پولشویی و غارت اموال مردم در موسسه کاسپین را رو کنید
آخرین اخبار