حجت الاسلام و المسلمین علوی:

گسترش فرهنگ "دست گیری" به جای "مچ گیری "در دستگاه‌های اطلاعاتی ضروری است

وزیر اطلاعات گسترش فرهنگ "دست گیری" به جای "مچ گیری "در مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی و حراستی را امری ضروری دانست.

گسترش فرهنگ به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمودعلوی در شصت و پنجمین همایش حراست‌ها که با عنوان "تحول، کارآمدی و انسجام سازمانی در حراست ها" برگزارشد، بر ارتقاء نقش پیشگیرانه و تقویت جنبه نرم افزاری آنان در مواجهه با تخلفات اداری و انحرافات تاکید کرد.

وزیر اطلاعات جلوگیری از فرصت سوزی‌ها و اتلاف وقت در مجموعه نظام را از جمله وظایف مجموعه‌های اطلاعاتی و حراست‌ها دانست و افزود: هنر این است که همچون مراکز بهداشتی و درمانی قبل از اینکه کار به اتاق عمل و جراحی برسد با تدابیر پیشگیرانه و بهره گیری از روش‌های نرم افزاری مشکلات فعالان اقتصادی، فرهنگی، اداری و کارکنان دستگاه‌ها را برطرف کنیم.

علوی گسترش فرهنگ "دست گیری" به جای "مچ گیری "در مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی و حراستی را امری ضروری دانست و گفت: گزارش‌ها از کاهش کاستی‌ها و مشکلات در مقایسه با ۴ سال گذشته حکایت دارد که نشان از کم شدن حاشیه ها، اخلاقی‌تر و شرعی‌تر شدن فعالیت هاست.

وی همچنین به مراعات حقوق عامه مردم در درون نظام اشاره کرد و افزود: در کنار ترویج حق باید به افرادی که زیرچتر نظام اسلامی هستند خدمت کرد وخدمتگزار همه شهروندان بود.

وزیر اطلاعات جلوگیری از هدر رفت انرژی مدیران، کاهش بروز اختلافات و افزایش دقت، سرعت و کیفیت اقدامات اطلاعاتی و ارزیابی و تحلیل گزارش‌ها را از ثمرات تشکیل فرماندهی واحد در حراست‌ها دانست و افزود: مجموعه حراست‌های کل کشور همچون بازویی پرتوان برای وزارت اطلاعات عمل خواهد نمود و سرفصل جدیدی در عرصه خدمت با کارنامه درخشنده‌تر از گذشته ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

سخنرانی وزیر اطلاعات در همایش مدیران حراست ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار